babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 12 grudnia 2019

12.12. 2019 Ogarniamy


Wczorajszy odbiór przeszedł bez zastrzeżeń. Mało tego ; Hiszpanie bardzo nas chwalili za dobrze wykonaną robotę . Faktura , fakturą , ale miło usłyszeć , zwłaszcza ,że w naszej ponad 30-to letniej karierze takie pochwały zdarzyły się może z 4 razy , licząc z tym wczorajszym. Część świątecznych upominków wyruszyła już w drogę do odbiorców . Jutro kolejne . 
W domu przygotowałam wszystko na jutrzejsze pieczenie pierniczków : obrus, foremki, fartuszki dzieciaków ( tak , tak , każdy ma u babci swój fartuszek) i książkę  kucharską . Książki nie potrzebuje, przepis mam w głowie , ale tradycja musi być . Podkreśla wagę wydarzenia. Bo w naszym domu wspólne pieczenie pierniczków urosło do rangi święta. Na szczeblu domowym  , wiadomo - ale jednak . Ma swoją wagę. Mam nadzieję, że nasze dzieciaczki będą kontynuować . 
Zaprosiłam dziś matkę na Wigilię . Nie muszę tego robić i tak wiadomo,że będzie , ale niech ma frajdę. Forma jej dopisuje i nawet sensownie można z nią rozmawiać. 
    Ogarniamy , jak wspomniałam. Nawet już wypisałam świąteczne kartki , te domowe i zdążyłam wyprasować , co mi szafie zalegało. 
Kupiłam nowy numer "Mojego Mieszkania". Wieczorem sobie przejrzę i poczytam . 

I żeby umilić oczekiwanie - piosenka bożonarodzeniowa 

4 komentarze:

  1. Ale frajda dla rodzinki a zwlaszcza dla dzieciaków to pieczenie pierników. I pewnie Wnusia czeka na sekretna przyprawe
    A pochwal i to zasłużonych nigdy dość. I milo posłuchać. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka , czeka , już mi się pytała , kiedy jej podam przepis. I chyba to zrobię , może nawet w jakiejś specjalnej oprawie . Przecież to rodzinna tradycja takie przekazanie tajemnicy .

      Usuń
  2. Robisz dokładnie to, co ja jeszcze paręnaście lat temu. Nie ma co ukrywać , ale największą frajdę ze Świąt mają małe dzieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to chodzi , ale te moje dorosłe dzieciaki też się świetnie przy tym bawią.

      Usuń