babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 11 grudnia 2019

11.12.2019 Blisko, coraz bliżej

święta oczywiście.  Bardzo mnie to cieszy, bo oprócz świąt zapowiada się jeszcze parę dni wolnych. Już wiemy, że część firm przerywa pracę , pomiędzy Wigilią a Trzech Króli. No to może my też ? Choć z tydzień ? Tak se marzę , ale czas pokaże. 
Jak na razie ogarniamy świąteczne sprawy w firmie. Popakowałyśmy większość upominków dla kontrahentów i wysłałyśmy większość kartek świątecznych . Jutro dokończymy tematy.  Przyszły nowe wyliczanki opłat za śmieci.  Ponad 30 % drożej.  Ciekawe ile będzie kosztował prąd?  
 Po pracy pojechaliśmy z mężusiem do hurtowni spożywczej po paczki dla pracowników. Bo tradycyjnie , oprócz karpiowego dostaną też paczki ze słodkościami dla dzieciaków.  Tym razem typowo pod gusty dzieci; żelki, gumy "mamby" , Nutella itp.  Jutro popakuję i od razu je dostaną. Może w piątek? W hurtowni spotkaliśmy dawno, dawno nie widzianych znajomych . Mojego niedoszłego szwagra (długa i historia i nieco zabawna z perspektywy czasu )  i jego żonę . Pogadaliśmy chwilę , o wnukach a jakże - jak na poważnych dziadków przystało i złożyliśmy sobie świąteczne życzenia . Miło ...
 W  domu dziś nic nie robię . Najpierw pieczenie pierniczków , a reszta dopiero po. Jak już wszystko posprzątam. 

2 komentarze:

  1. Plany świąteczne perfekcyjne. No ale jak inaczej moze być w Wielkopolsce. Szkoda że nie wszędzie w kraju. Ja też przyjechałam na Śląsk na tyle młoda ze wiele pozytywnych cech stamtąd wzięłam. Przydalby się tydzień odpoczynku. Sprobuj zorganizować chociaż wiem że koniec roku u Ciebie ciężki. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam się przyzwyczaić do szaleńczego tempa na koniec roku. Ale wolnymi dniami też nie pogardzę . Przyda się

      Usuń