babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 9 listopada 2019

9.11.2019 Wybieraliśmy się



dziś na "Dziady" , ale nie takie tradycyjnie teatralne , tylko na pobliskie wykopaliska na taką rekonstrukcję historyczną organizowaną przez drużynę grodu Grzybowo. Rekonstrukcja miała za cel pokazanie dawnych obrzędów związanych z pochówkami i obchody święta zmarłych czyli Dziady . Pogoda jednak plany nam pokrzyżowała , rozpadało się . W tym układzie odpuściliśmy. Trochę szkoda , mogło być ciekawie. 
Pierwszy dzień weekendu minął nam na luzie. Mężuś trochę odsypiał , trochę czytał, ja zaczęłam od zakupów jak zwykle , trochę ogarnęłam chatkę , wyprałam ,trochę się zdrzemnęłam po obiedzie . Pod wieczór podrzuciła nam młodsza młodzież chłopaków na nie całe 2 godziny , bo też chcieli zrobić zakupy. Świetnie się razem bawiliśmy . Dziadek wyjął swoją kolejkę na kluczyk z dzieciństwa więc mieli niesamowitą frajdę .
Zakupy przed weekendami stają się coraz bardziej uciążliwe. Niemożliwe tłumy w sklepach aż trudno się do półek przebić , kolejki  w kasie ... Strasznie to wkurzające. 
Jutro zamierzam czytać. Mam czwartą część  "Odrodzonego Królestwa" pani Cherezińskiej pt. "Wojenna Korona ". Kiedy trafiłam na to w Empiku byłam zaskoczona. Nie miała pojęcia, że dopisała IV tom. Przeoczyłam taką ważną informację . Oczywiście od razu ją sobie kupiłam.  Lubię jej książki .


6 komentarzy:

  1. O! To muszę się popytać w naszej bibliotece. Poprzednie Korony przeczytałam, to czas na czwarty tom! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Chociaż nie wiem czy już jest w bibliotekach, wyszło ledwie kilka dni temu.

      Usuń
  2. Dziadek ma kolejkę z dzieciństwa no no ? To już chyba takich zabawek nie produkują, nic dziwnego, że dzieci się zachwyciły.
    Tłum przed weekendem przeżyłam, a poszłam tylko po zabawke dla wnuczki, do której właśnie jadę. 5 min wybierania, 30 min w kasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała, kolejka jest metalowa, kolorowa i nakręcana kluczykiem. Ma ponad 50 lat ! I uwaga jest sprawna i w oryginalnym kartonie. Prawdziwy artefakt . Mnie takie zakupy jak robiłam w sobotę zwykle zajmują 15 minut licząc w tym stanie do kas . Tym razem straciłam ponad godzinę .

      Usuń
  3. Wnuki uszczesliwione Ty masz co czytać. Weekend prawidlowo rozpoczęty. :)a Dziady przy takuej pogodzie lepiej zostawić na za rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego włąśnie powodu odpuściliśmy , bo inscenizacja na wolnym powietrzu , ale szkoda. Lubię takie imprezy

      Usuń