babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 listopada 2019

3.11.2019 Urodzinowo

u synalka . Skończył dziś 38 lat.  Wielkiej imprezy nie było , kawa , ciasto i pizza .  
Synowa już zdążyła zagospodarować muchomory i udekorowała nimi  mieszkanie, bo jak stwierdziła są takie ładne, że szkoda żeby do Gwiazdki w szafie leżały.
Rano pomalowałam lakierem moją tackę .   Teraz schnie. Zaczęłam dziergać szydełkowe choinki . Zamierzam je ozdobić , lekko wypchać i nabić na  patyczki i ustawić w podstawkach z modeliny. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie. 
Jutro koncert Celic Women w Poznaniu więc pewnie się tu nie pokażę , ale relacja będzie na pewno. 

4 komentarze:

  1. Miałam kurki na Wielkanoc wykonane sposobem, jaki odpisałaś:) Fajna ozdoba będzie z tych choinek.
    Udanego koncertu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już całkiem o tych kurakach zapomniałam . Mam nadzieję ,że będzie fajna dekoracja

      Usuń
  2. Choinki z pewnością będą śliczne. Baw się dobrze. Poczekamy na relację. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie myśle jak je ozdobić i chya zrobię jeszcze kilka i będę rozdawać po rodzinie.

      Usuń