babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 2 listopada 2019

2.11.2019 Parę fotek

modowo- zakupowych i nie tylko. 

Grzyby, grzyby ! A dokładniej to muchomory , całe 20 sztuk w różnych rozmiarach , synowa i wnuczka wpadły w zachwyt na ich widok. Podobno zawisną wszystkie na choince .

Przebranie dla najmłodszego wnuczka na przedszkolne święto dyni . Wystarczyła koszulka i trochę filcu . Mały zadowolony , wyściskał mnie w podziękowaniach


A to efekt wspólnych wypieków z wnusią , babeczki czekoladowe z kremem o smaku gumy balonowej.Dekorowała wnusia.


I modowo ; nasze ostatnie nabytki ze sklepu z włoską modą . plisowana spódnica z welurru ( wiadomo ; fotograf ze mnie marny więc i fotki adekwatne) 


Płąszczyk , prosty , czarny , ale bardzo elegancki i świetnie uszyty , z tej samej firmy co zielono- granatowa kurteczka . Poniżej widać dokładniej wykończenia 




Super modna marynarka mężusia . Jak wyżej świetnie uszyta i wykończona 




I moje 3 w 1 - swetro - tuniko- bluzka , albo to samo w innej kolejności  , kolor na zdjęciu wyszedł średnio 

Jak trochę  ponosiłam to i owo to już przestałam żałować , że kasę wydałam , szczególnie na płaszczyk . 
A dziś jak było w planach , odwiedziliśmy groby moich pradziadków , dziadków i rodzeństwa babci.  Nie byliśmy długo z powodu deszczu . Zanim dojechaliśmy , na dobre się rozpadało. Wiele się zmieniło na tym cichym cmentarzu . Przybyło nagrobków i blichtru . Przez dłuższą chwilę szukałam grobu babci. Ten pradziadków znalazłam od razu , ale jest przy głównej alejce więc nie było to trudne. Jedynie miasteczko się nie zmieniło ; te same sklepiki , w tych samych miejscach . I nie wiele się dzieje. 
Jutro urodzinowa kawa u starszego synalka. 

6 komentarzy:

  1. Muchomor wymiatają! Na jaką okazję są, przypomnij!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienny akcent na zimowej choince dzieciom musi się spodobać. Sama też bym takie powiesiła, jakbym miała:)
    Ja co roku boję się, że nie znajdę jakiegoś grobu, ale jakoś trafiam, łatwiej lub trudniej. Niestety na większość z nich chodzę raz w roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synowa ma talent do urządzania wnętrz i dekoracji. Zdecydowanie mnie w tym względzie przerosła . Już zdążyła muchomorami udekorować mieszkanie , bo do czasu choinki jeszcze trochę -trzeba wykorzystać skoro jeszcze kilka dni jesieni.

      Usuń
  3. Fakt muchomory przecudowne. Dyniowe przebranie super. Super Babcia !!!
    A modne ciuchy jak z witryny Luizy Spagnoli. Bardzo mi się podobają . Wnusia ma talent po babci. A odwiedziny na cmentarzach zawsze stres ze któregoś grobu nie znajdziemy. Też tak mam. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchomory mi się udały. A od dziś tworzę choinki. Na razie mam dwie . Zobaczę co mi z tego wyjdzie .

      Usuń