babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 30 października 2019

30.10.2019 Babciowanie zaliczone

Wnusia odstawiona do szkoły , odebrana , lekcje odrobione już w świetlicy szkolnej - miała godzinę przerwy pomiędzy lekcjami a zajęciami sportowymi więc zamiast wracać i zaraz jechac z powrotem do szkoły, czekała w świetlicy jak co tydzień. Obiadek na życzenie zjedzony i nawet babeczki z kremem o smaku gumy balonowej zdążyłyśmy upiec . Wyszły pyszne i bardzo kolorowe.
Zdążyłam też pozszywać ubranka wnusine . Od czasu do czasu synowa mi podrzuca coś do napraw krawieckich . Twierdzi ,że jej to tak dobrze  nie wychodzi. 
Ekspres do kawy rozpracowany. Już nawet próbowaliśmy w wersji klasycznej . Muszę jutro kupić odpowiednie mleko , bo wszyscy czają się na latte. Przyznać muszę , że ja też ten rodzaj kawy lubię. 
W nietypowym kalendarzu dziś Dzień Spódnicy ( nie świętowałam, do pracy włożyłam spodnie) i Święto Napojów Wyskokowych . Jutro wiadomo Halloween , ale też uwaga : Dzień Rozrzutności . 

2 komentarze:

  1. Fajny te swieta. I fajnie mi sie czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na ten kalendarz jakiś czas temu i tak się zaczęło. Naprawdę ten co to wszystko wymyśla ma wyobraźnię.

      Usuń