babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 28 października 2019

28.10.2019 Poniedziałek - ale nie z tych , których się nie lubi

Zimno i wietrznie . Jak dla mnie może być . Przeprosiłam moją rubinową pelerynę i mitenki. Dzień minął dość spokojnie i zgodnie z planami.  Zamówiony towar dotarł na czas i bez wpadek , to i tamo się sprzedało i zeszło kilka następnych zleceń . Czyli nie źle . 
Popołudnie zeszło mi na szyciu przebrania do przedszkola na dzień dyni i naszywaniu kropek na muchomory .  Wyszło całkiem nie źle . 
Przebranie bardzo proste , na pomarańczową bluzeczkę naszyłam przestrzenną aplikację z filcu ; dynię z oczkami i uśmiechniętą buźką . Do tego będą zielone spodenki i czapeczka - dynia ze sklepu z zabawkami.  Kolory i aplikacja kojarzą się z tematem przebrania . I niech będzie.  Jedno i drugie pokaże na fotkach już niedługo.  
Jutro mamy znów wnusię na noclegu . Ucieszy się na muchomorki. 
Dziś w kalendarzu dzień Odpoczynku dla Zszarganych Nerwów.

6 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją inwencję w kwestii strojów dla Wnuków! Genialne! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy Zszargane Nerwy wiedziały, że mają święto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak swykle Super Babcia. Jaki poniedzialek taki caly tydzień. :*

    OdpowiedzUsuń