babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 13 stycznia 2019

13.01.2019 A Orkiestra gra dalej i grać będzie

do końca świata i o jeden dzień dłużej. Mimo rządowej nagonki na nią i jej lidera Jurka Owsiaka i ataku nożownika na Prezydenta Gdańska , który aktywnie uczestniczy w jej dorocznych finałach . Smutne, że tak ważne, jednoczące ludzi w całej Polsce i nie tylko , bo i daleko poza naszymi granicami gra orkiestra budzi tyle nienawiści . Jak to się ma do chrześcijańskiego nakazu czynienia dobra i miłości bliźniego ?  Nie chcę komentować . ..  Nie dziś , może kiedyś jak opadną emocje, może nigdy. Dziś jest mi smutno  i z przerażeniem patrzę na relację w tvn-ie.
My jak zwykle wspieramy orkiestrę ; ja uzbieraną na ten cel sporą puszką drobnych przekazywaną  wolontariuszom, mężuś kwotą przelaną na konto orkiestry, nasza młodzież datkami do puszek. I będziemy wspierać jeszcze długo. 
   Potwierdziła się dziś smutna wiadomość z przed kilku dni. O ile miałam wątpliwości w chwili , gdy o tym pisałam , o tyle dziś nie mam już żadnych  ; osobą zamordowaną w Irlandii jest moja koleżanka z podstawówki i trochę z podwórka. Mieszkałyśmy bardzo blisko siebie , dzieliły nas dwa bloki i trawiasty skwer . Często razem wracałyśmy ze szkoły , spotykaliśmy się po lekcjach - jak w szkole . ["] . 
    
Nie, nie mogę dziś więcej pisać... 

3 komentarze:

  1. takie smutne wiadomości. Mimo, że w sprawie " orkiestry" wszystko ma tylko jeden wymiar. Podziwu. Ja zrobiłam mini przelew przez Internet i to wspaniała możliwość. Całuję i mam nadzieję, że ten tydzień będzie dla nas dobry.

    OdpowiedzUsuń