babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 12 stycznia 2019

12.01.2019 Sprawy babusine na sobotni wieczór

Sobota znów śmignęła z prędkością światła.  Zaczęłam jak zwykle od zakupów , wstąpiłam na pocztę wysłać wczoraj przygotowaną korespondencję , wpadłam do lidla po resztę i jak wróciłam i zdążyłam rozpakować zakupy zjawił się stolarz. Obgadaliśmy wszystkie szczegóły , spisaliśmy umowę , dostał zaliczkę i umówiliśmy się na pomiary stołu i komody w naszej salce szkoleniowej. Termin podał na drugi tydzień lutego, bo tyle się czeka na dostawę płyt z fabryki . Może być . Gość jest słowny i sądzę ,że terminu dotrzyma jak poprzednio. Trochę roboty go u nas czeka . 
Po obiedzie pojechaliśmy pooglądać kanapy . W yesku były słownie trzy  , do tego nie ciekawe, a sąsiadujący unimebel był nie czynny - ciekawostka , bo to największy ze sklepów meblowych w naszym mieście . Te pomniejsze pracują w soboty jak większość sklepów w mieście do 13 - 14.00. 
Postanowiliśmy pojechać do Swarzędza ,do le roy po kilka potrzebnych nam w firmie  drobiazgów. Po drodze wpadliśmy na pomysł ,żeby może pooglądać jakieś meble . Przypomniałam sobie, że po drodze jest firma  którą kilka dni temu poleciła mi Ptysiek . Wykręciliśmy i zapewniam ; było warto. Jeszcze raz wielkie dzięki Ptysiek . Nie planowaliśmy takich wydatków , bo ceny nie są z tych "sieciówkowych" , ale po obejrzeniu asortymentu i sympatycznej rozmowie z ekspedientką pewnie zwiększymy budżet. Meble są doskonałej jakości , bardzo eleganckie i designerskie. Te z sieciówek i naszych miejscowych sklepów w ogóle nie mają do tego startu. 
Po powrocie zabrałam się do pracy i po półtorej godzinie miałam gotową górę makaronu swojej roboty . Coraz szybciej idzie mi ta produkcja . Jutro rodzinny rosołek. 

7 komentarzy:

  1. a co to za firma Hania? są gdzieś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strona www zofertą . Firma nazywa się Aris Concept. Salon mieści się w Paczkowie , tuż przy drodze 92.

      Usuń
    2. Dziękuję. Pooglądam :-)

      Usuń
  2. Jak to dobrze posłuchać kogoś. Góra makaronu to brzmi jak w Italii. Tu też dzisiaj" tagliatelle" czyli makaron niedzielny. Z "ragu".:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli blisko . Udanej niedzieli Luciu, spokojnej przede wszystkim.

      Usuń
  3. Cieszę się że mogłam pomóc w sprawie kanapy.
    Moja śliczna sofa Faro już stoi w naszym salonie:)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest bardzo elegancka , choć na moje warunki za duża , ale jest tam w czym wybierać .

      Usuń