babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 16 stycznia 2019

16.01.2019 Tak ! Zróbmy to !

 Jak zrobiła to na swoim blogu Lucia i jak zrobiłam to ja przed sekundą ! Tweetter , blog , facebook , instagram czy jakikolwiek inny profil , wklejmy serduszko świątecznej orkiestry, nie na dziś , nie na tydzień , a na cały rok. Niech dodaje otuchy Jurkowi i mobilizuje do powrotu a przeciwników kłuje w oczy. To tylko gest , ale gesty też są ważne ; jeśli te serduszka będą wszędzie , idea świątecznej orkiestry pozostanie żywa ! Każdego , kto odwiedza mój blog i ma choć odrobinę sympatii do orkiestry zapraszam do naśladowania . Poza tym w naszym mieście w niedzielę organizowane jest spotkanie . Staniemy murem za Owsiakiem. Z pewnością nas tam nie zabraknie. 

Dzień dziś miałam babciowy . Na luzie , bo wnusia ma ferie więc ją tylko na półkolonie odwiozłam , odebrałam po pracy a po obiedzie - naleśnikach a jakże , bo to najlepsze u babci jedzonko- oglądałyśmy zdjęcia z dzieciństwa dziadków i rodziców . Dziecko nadziwić się nie mogło, że zdjęcia są czarno-białe. 
W pracy jak zwykle, w pogodzie listopadowo. 

2 komentarze:

  1. Super Hania. Bardzo się cieszę. Wlasnie oto chodzi.
    Babciowy dzień to coś na co czekają wnuki. I pamiętają. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadań babciowych mam trochę , ale to lubię .

      Usuń