babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 16 października 2018

16.10.2018 jednak się nie wyczerpał

limit na niefarty. Znów zamówienie pomylone , drugie dotarło bardzo późno a wiadomo co to znaczy. W firmie się gotuje . A ja jak zwykle jutro będę musiała ten bałagan ogarnąć . 
Tak poza tym pogadałam dziś z przyjaciółkami , z Torunia i z Poznania. Zmawiamy sie na spotkania .
Ciekawe kiedy nam to wyjdzie , bo wszyscy zagonieni jesteśmy. Dłuższy weekend się zapowiada za dwa tygodnie więc może się uda. U mnie się co prawda kolejny sezon imprezowy zaczyna ale liczę ,że się uda. Stęskniłam się za babskimi plotkami. 

4 komentarze:

  1. Nic nie zastąpi babskich pogaduszek. Bardzo mi ich brakuje. I jeszcze te wybory a ja nie mam jak głosować. Mogliby już uruchomić internetowe glosowanie dla tych co na obczyźnie . **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to są wybory samorządowe więc mogą głosować tylko osoby mieszkające w danym okręgu , podobno nawet cudzoziemcy jeśli mają meldunek ( ale tego nie wiem na pewno , bo nie miałam z tym do czynienia ) a jeśli chodzi o przyszłoroczne wybory parlamentarne i później prezydenckie to chyba jest możliwość głosować korespondencyjnie . Musiałabyś sprawdzić jak to wygląda i się przygotować na przyszły rok. Nie podejmuje się wyjaśniać dokładniej , bo też nie mam z tym styczności

      Usuń
  2. Ja wciąż mieszkam w swoim okręgu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt , jakoś przestałam Cię kojarzyć z Polską .

      Usuń