babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 października 2018

17.10.2018 Kilka spraw babusinych


Dziś rocznica śmierci mojego Ojca . To już 20 lat .  W sobotę wybiorę się zapalić mu znicz i odmówić modlitwę. Czasem mi go brakuje . Miał trafny osąd wielu spraw i warto było posłuchać jego rad , albo choćby tylko zdania ,żeby sobie wyrobić pogląd na jakieś sprawy , patrząc z innej perspektywy. 
W niedziele wybory do samorządu. Damy szansę tym samym . Po co zmieniać gospodarzy skoro dobrze zarządzają miastem i powiatem . Jakoś specjalnie nie widać tak zwanej walki wyborczej. Owszem wiszą plakaty , tygodnik publikuje sylwetki i wizje ale bez szaleństw. W takim mieście jak nasze właściwie wszyscy się znają . Jeśli nie osobiście to przynajmniej każdy wie kto jest kim. 
Znów stwierdziłam ,że zmieniła mi się sylwetka . Musiałam poprzesuwać guziki w żakietach i sukience . W biuście o całe 3 cm . W pasie około centymetra . Co ciekawe w biodrach mam mniej niz miałam , co widać po wąskich spódniczkach i spodniach . Mnóstwo czasu mi to zajęło , bo sukienka ma dwa rzędy guzików w sumie 14 , a żakiety guziki ułożone po skosie ; w jednym 6 , w drugim 8 i do tego po dwa od spodu . Szyłam całe popołudnie. 
Tak poza tym mam tak zwany tumiwisizm na wszystko. Połowa października , a ja jeszcze nie mam zniczy , ani nawet domowych dekoracji . To do mnie nie podobne ale dobrze mi z tym ; tak po prostu się tym nie przejmuję . Czytam , buszuję w cyberprzestrzeni , nawet robótki odłożyłam .  
Lista spraw na jesień - pytanie czy wykonalna ...
- robótki decoupażowe - dawno nic nie robiłam a parę pudełek i nie tylko czaka 
-wyprawa do ikei po wieszak do żelazka i kilka innych drobiazgów 
-uszycie nowych firanek do kuchni ;szydełkowe w czajniczki mocno nadwyrężył ząb czasu 
-zrobić dekoracje jesienne 
-dokończyć ludwikowskie krzesełko
-przemalować ławę "wczesny Gierek" - farba , której użyłam przy renowacji nie zupełnie się sprawdziła , choć zrobiłam dokładnie jak było w instrukcji
-poszukać  lampy do saloniku ( szukam , ale wybór trudny, bo mamy pewne ograniczenia i wymagania ) 
- dokończyć prace ogródkowe
inne ................ wpisać , co mi strzeli do głowy  




2 komentarze:

  1. Spora ta lista. Ale nawet jak jej nie wykonasz dziury w niebie nie będzie. Mnie też brakuje i mamy i babci. Czesto o nich teraz myślę. Ale kiedyś się spotkamy. Coraz wiecej osób tam czeka. I to pocieszające. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spotkasz bliskich , też w to wierzę . Listą się nie przejmuję ; dawno pojęłam , że u nas wszystko do góry nogami i nie po kolei

      Usuń