babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 października 2018

15.10.2018 Nie wyspałam się

jakoś nie mogłam zasnąć , a jak już zasnęłam to budziłam się co chwilę . Nie wiem dlaczego . 
W biurze jak zwykle mnóstwo spraw mniejszych i większych , ale dziś o dziwo do ogarnięcia , bez wpadek i niefartów. Nie chcę zapeszać , ale może się limit w końcu wyczerpał? 
Nie myślałam ,że jeszcze kiedyś przyda mi się łacina . Ostatnio chyba w czasie kiedy pracowałam w zozie , a tu proszę ; wnusia uczy się rzymskich cyfr ( nie na matmie ; na historii ) i poprosiła o pomoc.  Fakt musiałam sobie przypomnieć , ale zadanie wykonane .  Historia odrobiona . 
Od czego to nie jest babcia ?  

4 komentarze:

  1. Babcia jest wielofunkcyjna. Służy do wszystkiego. Ja też nie spałam
    Widocznie coś w powietrzu w Europie lata. Odeśpimy dzisiaj. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jak urządzenie wielofunkcyjne. Ale może być . Czyli to nie spanie to moja przypadłość a taka więcej światowa

      Usuń
  2. Z tym spaniem to miałem podobnie "widocznie coś lata"😊.A taka babcia to skarb , śrubkę przykręci i w łacinie pomoże. Też bacowałam ostatno , ale już pojechali. 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej ; jakieś światowe to coś co lata. Babciowanie fajne jest tak w ogóle.

      Usuń