babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 lipca 2018

15.07.2018 Weekendy zdecydowanie są za krótkie ,

szczególnie jak jest lato i ma się remont w domu. Dla przyjemności jednak zakisiłam trzy duże słoiki ogórków i zrobiłam na szydełku jedną mitenkę , taką ażurową , do mojego nowego żakiecika . Wiem , wiem , lato dopiero się zaczęło , ale po trzech miesiącach upału i suszy marzę już o jesieni.  Tak mam i tyle. Jutro zamierzam jeszcze zrobić kilka słoiczków ogórków w curry . Zrobiłabym dziś , ale stwierdziłam ,że muszę świeżą przyprawę kupić , bo ta co mam lekko zwietrzała. I nic dziwnego , bo dość rzadko jej używam. 
Ogarnęliśmy też trochę mieszkanie , choć jeszcze nie koniec remontu , ale już mniej wszystkiego stoi więc jakoś łatwiej funkcjonować . 
Będzie lepiej...


2 komentarze:

  1. Będzie i to lada moment. Mimo upału o jesieni nie chcę myśleć. Tak mam.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno , podobno jutro ma nowy majster zaczynać .

      Usuń