babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 25 marca 2018

25.03.2018 Obiecane wczoraj fotki

Już przy wejściu kilka pięknych okazów barytów, rozelitu i wanadynitów oraz kobaltokalcytu 






 Kolekcja agatów , limonitów i ametystów 



A tu różne ciekawe figurki ze szkła weneckiego



 Różne drobiazgi oraz świeczniki i wazony z onyksu pakistańskiego i agatów

A poniżej nasze zdobycze :




Ciekawy okaz kryształów górskich - ten znajdzie miejsce w biurze mężusia


A ten w moim - pięnie wybarwiony agat brazylijski


Epidot z kyształem górskim  ( epidot to te drobne ciemnozielone wrostki) 


                        Wyjątkowo pięknie wybarwiona szczotka celestynu  , zwykle są janoszare - ten ma barwę wpadającą w niebieski 



Kamień zorzy polarnej - labradoryt 


Mini - szczoteczka ametystu - obiecałam jakiś kamyk przywieźć wnusiowi , wybrałam dwa :
ametyst i chalkopiryt z Meksyku , przepięknie , metalicznie mieniący się odcieniami niebieskiego i czerwieni


I mój nowy nabytek : naszyjniczek z rubinów boliwijskich , zdjęcie nie oddaje jego urody 


Fotek z samej wystawy mam więcej , ale na każdej wyszli mi jacyś ludzie , a ze względu na ochronę danych nie mogę ich tu zamieścić a szkoda , bo jest jeszcze mnóstwo ciekawych okazów .

4 komentarze:

  1. Wspaniałe a naszyjnik przepiekny nawet nie w naturze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , kamienie są piękne . Te co mamy w biurze (na oknach zamiast banalnych kwiatków) robią wrażeni , mało kto ich nie zauważa. Cała moja biżuteria to kamienie szlachetne. Po tylu latach już bym chyba nie umiała nosić nic innego .

      Usuń
  2. Piekne! Szczegolnie te Agaty I krysztaly gorskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaty mają bajeczne kolory , szczególnie te z Brazylii. Najpiękniejsze chyba z wszystkich są ametysty ; niesamowita ilość odcieni fioletu.

      Usuń