babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 30 marca 2018

30.03.2018 Prawie

gotowe . Wszystko co do świętowania potrzebne . Bez spinania się i szaleństw. Z miasta dziś uciekłam , bo nie lubię tłoku , a już od rana był . Każdy z obłędem w oczach latał po sklepach i nie tylko . Załatwiłam więc to co miałam załatwić i wróciłam . 
Z świątecznych rzeczy pozostało mi ozdobić koszyczki , kupić jutro pieczywo i owoce i pójść ze święconką . No , może jeszcze upiekę chlebek , bo na pewno dłużej potrzyma niż ze sklepu. No i już mogę po części świętować , więc zaległam na kanapie ze szwedzkim kryminałem w ręce. I na tym zakończę na dziś . 

4 komentarze:

  1. Super. Można świętować. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się , że jednak nie można tak od razu i beztrosko , ale o tym po świętach

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , dla Was także dobrych , pogodnych Świąt !

      Usuń