babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 29 marca 2018

29.03.2018 Legendarny Wigry 3

w bardzo dobrym stanie  jak na rok produkcji 1983 trafił się mojemu młodszemu synowi w zaprzyjaźnionej firmie. Kierowca przywiózł go ze złomowiska i postanowił sprzedać za 50 złotych. Młody bez namysłu wręczył mu kasę i rower jest jego. Po nie wielkiej renowacji będzie prawdziwą perełką . Nie potrzeba mu nie wiele , naprawa lampki przedniej , podklejenie skórki na siodełku i porządne mycie , no może jeszcze wymian dętek. Wszystkie części ma oryginalne, łącznie z projektowanymi niegdyś przez mojego ojca  dl fabryki Romet światełkami odblaskowymi i tabliczką znamionową z datą produkcji.  W tamtym czasie były jeszcze Jubilaty i Sokoły . Ja miałam Sokoła - lux , który tym się różnił od wersji nie " lux ", że miał hamulec w kierownicy i przerzutki. Mój kuzyn jeździł starszą wersją tego co kupił syn -  Wigry 2. To były czasy !!! Mój poczciwy składak nadal zresztą jest na chodzie , stoi w garażu u starszego syna. 
A poza tym to mazurki upieczone i udekorowane , a babka własnie się piecze . No , dobra , poszłam na skróty , piekę babkę z prefabrykatu ( z tytki znaczy) . Chętnych na słodkie u nas brak. Bardziej piekę ją po to ,żeby wielkanocny nastrój robiła i dekorowała stół . 
Miłego wieczoru !

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście to byl fart. Taki rower to wspaniala rzecz. I juz jesteśmy prawie w Wielkanocy. Nawet pogoda u nas wreszcie wiodenna. 20 stopni. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wbrew prognozom było dziś pięknie i podobno jutro też ma tak być , a jak w święta , to się okaże. Dobrze , że już są , bo mi ten przednówek wybitnie się nie podoba

      Usuń