babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 27 marca 2018

27.03.2018 50 złotych

mandatu mi wstawili .  To mój drugi mandat w życiu. I żebym chociaż zrobiła coś poważnego. Po prostu przeszłam przez parking koło starostwa z pominięciem pasów. Miałam bliżej do auta niż obchodzenie dookoła całego parkingu po to , żeby wąską , spokojną uliczkę przekroczyć na drugim końcu po pasach i wracać z powrotem. Nie chciało mi się spierać z policjantami , ale to ,że naszych skradzionych narzędzi nie znaleźli i tak im wypomniałam . Wkurzyłam się na nich . Jeszcze przyjdą , jak będą chcieli obraz z monitoringu pooglądać ! Fakturę im wystawię za to. 
   Tak poza tym kolejny dzień pisania . I jak trzy miesiące roboty były takie sobie , to od piątku dosłownie się sypią . I dobrze. 
Po pracy znów mieliśmy wnusiów . Fajni są . Starszy bardzo się ucieszył z kamieni . Oglądał je dokładnie , dotykał , żeby sprawdzić jaką mają fakturę i podziwiał kolory. A mały miał dzień na budowanie z klocków . Jak się do nich dobrał to układał prawie godzinę bez przerwy. Zanim jeszcze przyjechali , ugotowałam mięsko i wątróbkę na pasztet a jak już pojechali zmieliłam . Jutro doprawię i upiekę , jak zawsze z dodatkiem pistacji . 
Drzewo za moim biurem dostało pączki . Za kilka dni rozwiną się w listki. 

4 komentarze:

  1. Och Hania dokladnie jak nam z V w czasie pobytu w kraju w zeszlym roku. Też 50 zlotych mandatu za przejscie 10 m od zebry na pustej bocznej ulicy w Siemianowicach. Wygłupiaja się i tyle. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku na pewno. Plan wyrabiali , albo może na wypłaty zabrakło . Kpię sobie oczywiście , po tej uliczce z parkingiem wszyscy tak chodzą i nikt się nie czepia . Widać się nudzili

      Usuń
  2. Kurcze Ja nigdy po pasach nie ide, a jak jest czerwone I nic niej jedzie To Tez ide. U nas nie ma mandatow za To . Wiec jestem bardzo zdziwiona. Czy oni nie powinni sie raczej zajac tymi pisalam I za kierownica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele rzeczy powinni , a nie robią . Jak to mówią ; sorry taki klimat

      Usuń