babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 29 listopada 2017

29.11.2017 Spraw babusinych parę

Pracy trochę przybyło , ale ogólnie nie jest tak różowo jak na cztery strony świata trąbi tv . Spadek obrotów rok do roku widoczny . Nie tylko u mnie . Z kim nie rozmawiam to twierdzi to samo ; stoją inwestycje a to się przekłada na małą ilość zleceń i niższe obroty . Co mnie jednak cieszy , to to, że rozliczyłam większą inwestycję , a w piątek rozliczam kolejną , czyli jakieś perspektywy na kasę są . 
W mieście stawiają choinki. Na rynku stanęła nie zbyt wysoka ale w obwodzie ogromna , rozłożysta i bardzo gęsta i jeszcze kilka w innych punktach miasta , równie pięknych. Przybywa też oświetlenia i nowych dekoracji. Na pewno będzie pięknie ; w końcu tytuł Wielkopolskiego Miasta Świateł zobowiązuje. No i miejscowy biznes się do tego też dokłada , co nie jest bez znaczenia. 
Po obiedzie pojechaliśmy do Gniezna na zakupy . Zwykle w tamtejszej galerii mają ogromny wybór zabawek . Tak było i tym razem . Wybraliśmy prezenty dla dzieci męża chrześniaka - przyjeżdżają na święta i dla chłopaków naszego pracusia . Dla naszych wnusiów kupiliśmy już wcześniej . Wrzuciłam też do koszyka zestaw małego minerologa , dla wnuczki , bo nasza pasja do kamieni i ją wciąga - już z wyjazdów przywozi sobie zamiast pamiątek kamienie , choć jeszcze nie do końca rozróżnia prawdziwe od syntetycznych . Wnusiu  na razie uwielbia brać je do rączki i oglądać , pewnie i on  ( a może i obydwaj) z czasem się w to wkręci , bo to zaraźliwa pasja . Tak poza tym to nic specjalnego nie kupiliśmy . Stoiska z świątecznymi ozdobami nie odpuściłam , a pzred kolejnymi zakupami obroniłam sie tylko siłą woli i zdrowym rozsądkiem. No , bo ile można mieć ozdób świątecznych , zwłaszcza, że wciąż jakieś robię własnoręcznie . Połowa zawartości piwnicy to ozdoby i dekoracje wszelkiego rodzaju. 
Temat Robótki mam już prawie załatwiony . Jeszcze kilka drobiazgów i kartki , a potem już tylko wystarczy zapakować i w drogę , do Niegowa. Przygotowałam też "fanty" na szkolną loterię dla szkoły mojego wnusia. Co roku im coś podrzucamy; drobiazgi typu myszki do kompa , pendrivy itp.
Za oknem mgła . Prognozy pogody zapowiadają opady śniegu, ale na moje to raczej nam to na razie nie grozi.

2 komentarze:

  1. Zima ma być śnieżna zwlaszczaw okresie swiatecznym.i w Italii na polnocy opady sniegu zapowiadają. Nawet na nizinach. Bo w Dolomitach bialo i sezon narciarski.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie , mimo wszystko wolę śnieg niż takie szaro-bure nie wiadomo co jak w ubiegłym roku.

      Usuń