babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 28 listopada 2017

28.11.2017 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!

Piszczę z radości !  Udało mi się kupić bilety na koncert Whitin Temptation !!!! Iiiiiiiiii!!!!!  W Poznaniu, w Sali Ziemi 26 października 2018 ! Że kawal czasu ? A co to szkodzi ! I tak zostało tylko kilka miejsc siedzących i jak bym dłużej nad tym myślała to co najwyżej na miejsce stojące moglibyśmy liczyć , a tak mamy siedzące . Cena jak na tej klasy zespół całkiem przyzwoita ; 150 zł od twarzy. Może być . W Krakowie jest Nightwish , ale to kawał drogi więc z żalem ale rezygnujemy.  Jak by się tak jeszcze Epica albo Tarja Turunen trafiły to też bym bilety kupiła. 
I to jest najważniejsze wydarzenie dnia ! A nie , było jeszcze jedno . Mój mężuś zrobił mi niespodziankę ; dziś dostałam przesyłkę ; w kopercie było małe pudełeczko a w nim śliczny komplet kolczyki i zawieszka z topazem mistycznym ! Cudeńka ! 

2 komentarze:

  1. Jaka miła niespodzianka i jeszcze z topazem mistycznym. I koncert w planie. Bardzo radosny wpis. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła , ucieszyłam się . A z tych biletów na koncert jeszcze teraz się cieszę

      Usuń