babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 30 listopada 2017

30.11.2017 No i koniec bliski

Koniec roku oczywiście .  Jutro pierwszy dzień ostatniego miesiąca tego roku . Kiedy to zleciało ? Ale tak to już jest . Za 24 dni święta . Już , a może dopiero.  Tak czy inaczej jeszcze trzeba ostro popracować .  Długo dziś posiedzieliśmy w biurze i właściwie cały czas było coś do roboty. Nawet na pocztę nie zdążyłam pojechać . Trudno , polecę jutro z rana . 
Skończyłam gablotkę , nawet ją powiesiłam na miejsce . Wygląda całkiem ładnie w nowym anturażu. Teraz mężuś musi zostać bohaterem domu i podłączyć do prądu , żeby świeciła.  
No  i teraz już nie ma lekko ; muszę się sprężać , żeby wyrobić ze wszystkim na święta ; poszyć resztę świątecznych poszewek i maskoty dla maluchów , dokończyć dekoracje , zamówić kartki świąteczne dla klientów i dokończyć działalność na akcję Robótka , no i przygotować co trzeba na święta . Trochę tego mam na głowie . 
Książki pani Cherezińskiej jeszcze nawet nie zaczęłam czytać , chyba doczeka na tej półce świąt. 

4 komentarze:

  1. Tez mam podobnie z planami... roboty do Swiat mnostwo choc wlatujemy do Polski 22 grudnia i jeszcze sie ostro przeziebilam... wiec kuleje lekko ze wszystkim. Pozdrawiam adwentowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to uroki jak się pracuje , zawsze jest coś za coś . Kuruj się !

      Usuń
  2. Jak zwykle bedzie wszystko dopiete na ostatni guzik.:)**

    OdpowiedzUsuń