babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 8 września 2017

8.09.2017 No , to mi się rozjaśniło

w sprawach mojej matki.  Oczywiście z papierami się nie pojawiła i w ogóle gdzieś zwiała , bo po pracy do niej pojechałam i jej nie było w domu , ale ja ją przypilnuję .  Moje '"coś mi mówi" podszepnęło mi ,że mam  sprawdzić spółdzielnie mieszkaniową . No to pojechałam. No i wszystko jasne. Znów ma zaległości w czynszu na mieszkaniu ( moim , bo kiedyś wymusiłam przepisanie , żeby uratować przed komornikiem) . No i tym samym sprawa telefonów nie jet już tak oczywista.  Inna sprawa , że to nie jest w porządku ze strony Plusa wciskanie osobie osiemdziesięcioletniej usługi z którą wiadomo, że  sobie nie poradzi , bo to nie ta epoka.  No i tym sposobem mam kolejny problem na głowie . Znów muszę charakter jej naprostować . Za jakie grzechy...? Dziś już odpuściłam szukanie jej , bo mi najmłodszego wnusia przywieźli na przechowanie . Młodzież jechała na działkę , po pościel i inne sprzęty , które nie zostaną tam poza sezonem . Wakacje minęły , pogoda średnia więc nocować tam już nie planują.
 Jest też i pozytywny akcent i pożytek ewidentny z mojej wizyty w spółdzielni. Załatwiłam zmniejszenie opłat za ogrzewanie w starym biurze ; będziemy płacić tylko eksploatację i rozliczyłam nadpłaty z korekt za ubiegłe lata . Dostaniemy ponad 3 tysiące zwrotu. To mi się podoba. 
A tak poza tym to system mi się posypał , miałam inne plany na dziś i jutro i jak to u nas bywa , szybko musiałam je zweryfikować . Tak ,że jeszcze nie wiem jak będzie jutrzejszy dzień wyglądał . Spódnicę po woli dziubię . Mam już jakieś 10cm.

4 komentarze:

  1. Nadwyżki finansowe mile widziane. Miłego weekendu. :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z tym zwrotem bo u mnie same wydatki... Komputer wywiadow, podatki ostatnia Czesc do za placenie do 30 wrzesnia... Buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, zwłaszcza, że remont łazienek przed nami, ale to dopiero na wiosnę więc też wydatki

      Usuń