babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 9 września 2017

9.09.2017 Pracowita ta sobota

Od rana jak zwykle , zaczęłam od zakupów i tym razem miałam ich sporo , bo przez cały tydzień i nawet trochę więcej konsekwentnie sprzątałam magazyn , lodówkę znaczy. I wysprzątałam , zostały trzy puszki ryb i puszka szynki konserwowej oraz słoik suszonych pomidorów w oliwie i skórki pomarańczowej w spirytusie.  Zapasy uzupełniłam , a jakże.  Kupiłam też trochę owoców , w tym maliny na sok. Nie wiele , wyszły dwie buteleczki 300ml, takie po soku pomidorowym . Zaopatrzyłam się też w kilka roślinek do skalniaka przybiurowego i bukiet kwiatów dla młodszej młodzieży, która jutro świętuje 10 rocznicę ślubu. Idziemy na grilla.znaczy świętowali 1 września , ale byli na wyjeździe integracyjnym więc rodzinny grill został przełożony . Do obiadu zdążyłam wysprzątać chatkę i wyprać to i owo - jak to w sobotę . Wyprałam też pokrowiec z narożnika i to jedyna duża robota jaką tego lata zaliczyłam . 
Po obiedzie  pojechaliśmy zrobić porządki w skalniaku i posadzić roślinki. Mężuś szalał z randapem , a ja posadziłam wrzosy i gigantyczną ozdobną trawę . Pięknie faluje na wietrze. Wysprzątałam, powyrywałam zielsko i nawet lawendę przycięłam . A co się ma zmarnować . Dosuszę w domu i poszyję zapachowe torebki do szaf.  No i dzień zleciał. 
Jesień już widać gołym okiem . Drzewa straciły swoją intensywną zieleń na rzecz odcieni oliwkowych a na wystawach pojawiają się cieplejsze ciuszki . I uwaga , ciekawostka : w mojej ulubionej wersji kolorystycznej ; czerwieni w połączeniu z czernią ! Ale ja się nie dam . Na razie zostaję przy czerni i zieleni.  

4 komentarze:

  1. Pracusiu... Ja TAK gonilam w piatek a w sobote wiekszy luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek u nas dzień pracy , wracam późno jak zwykle więc raczej na luz w sobotę się nie zanosi.

      Usuń
  2. Sobota e klasycznych klimatach domowych. Z zspachem jesieni. W sumie ja taką lubię. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , a jak jeszcze deszcz dzwoni o szyby to w ogóle dobrze mi w domu

      Usuń