babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 6 września 2017

6.09.2017 Sprawy babusine

tylko po łebkach . Późno już i nie chce mi się za bardzo pisać . Cały dzień w pracy . Po biurze kolejna rundka do klienta w Poznaniu i ciąg dalszy roboty. Wróciliśmy nie całą godzinę temu. 
W pracy miałam przymusową przerwę. Przez moją matkę . Znów narozrabiała. Od wczoraj nie sposób się do niej dodzwonić . "Nie ma takiego numeru " i tak w kółko. Dzwoniliśmy do niej wszyscy po kolei parę razy dziennie i nic . Stanęło na tym ,że do niej pojadę i się dowiem . Zastanawialiśmy się co się stało, no bo zwykle miała komórke przy sobie i nawet jak nie odebrała, to oddzwoniła, a tym razem nic . Jak już ogarnęłam najpilniejszą robotę wsiadłam do auta i pojechałam do niej. Oczywiście jej nie było w domu. Sąsiadka wychodziła z bloku więc weszłam na klatkę
 ( klucz mam , ale nie noszę przy sobie a dziś po prostu rano zapomniałam go zabrać ) , zostawiłam kartkę w drzwiach , że ma zadzwonić . I pojechałam dalej jej szukać . Klub emerytów okazał się dziś nie czynny . Objechałam miasto i nic ; kamień w wodę .  Oddzwoniła po dwóch godzinach. Okazało się ,że kazała wyłączyć telefon , bo za dużo płaci i zamierza sobie wykupić abonament gdzieś indziej . Kazałam jej z tym zaczekać do jutra i obiecałam ,że ją zabiorę do salonu i wybiorę jej  niski abonament , bez limitów. Muszę to załatwić , bo jej znowu coś wcisną bez sensu.  A potem musiałam obdzwonić dziewczyny , żeby powiedzieć , że się babusia znalazła.  Czas chyba zacząć ją bardziej pilnować , choć na razie jest sprawna i nie wymaga opieki na co dzień , ale taki numer. Mogła przecież uprzedzić kogoś z nas , że zmienia operatora i przez kilka dni będzie bez telefonu .
     Wilgotna pogoda tym razem źle na mnie wpłynęła; łapie mnie katar. 

4 komentarze:

  1. Tak to bywa. Dobrze się wyjasnilo. Wczoraj wyslalam wzory. Daj znac jak dojdą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to herbatka z cytrynką i pod kołderkę! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak włąśnie praktykuję ; herbatka z miodem co prawda i ciepły kocyk.

      Usuń