babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 14 kwietnia 2017

14.04.2017 Piekę

babkę , babeczki i chałki. Zrobiłam też baranki z masła i udekorowałam mazurki . Pokażę jutro jak mi się uda , bo pracy mam jeszcze nie mało , ale wyszły mi wyjątkowo ładne. Czyli jednak mi się udaje. Jutro muszę się też nie źle sprężać , bo trzeba chatkę ogarnąć i stół przygotować. No i rano po chleb wyskoczyć i na cmentarz do ojca i wnusia i ze święconym ... Jest tego trochę. 
I właściwie to wszystko. Dzień zajęty od rana do wieczora . 
Poza tym zdążyłam , mam prezent na 55 urodziny Szwagroskiej czyli szynkowar. Udało mi się nawet kupić dokładnie taki sam jak mój. 

2 komentarze:

  1. Ani przez moment nie watpilam że ze wszystkim zdążysz. Fotki poproszę i Wszystkiego dobrego. WESOŁYCH ŚWIĄT ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , dziś mi z faotkami nie wyjdzie , ale mam i na pewno wrzucę i jeszcze jutrzejszy stół dołożę. Buziole i Wesołych Świąt !

      Usuń