babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 11 kwietnia 2017

11.04.2017 Pogoda szaleje

po niemal letnim dniu wczorajszym dzisiejszy zimny , wietrzny , na zmianę słońce , deszcz i gradobicie . Nie przyjemnie. Musiałam kurtkę założyć , bo rano było tylko 3 stopnie na plusie . W dzień nie wiele więcej , bo aż 7 . W pracy podliczam kolejne inwestycje i wciąż oprowadzam wycieczki - znaczy gościom prezentuję nową siedzibę. W sumie miło . 
W mieście nastrój mocno świąteczny . Na wszystkich rondach stanęły gigantyczne pisanki , a koło ratusza nawet kilka. Wielkanocnych dekoracji to u nas jeszcze nikt nie robił. Bożonarodzeniowe owszem są od lat i to takie ,że ludzie przyjeżdżają oglądać . Te wielkanocne są pierwszy raz . Wygląda to zabawnie . Może zdążę porobić jakieś zdjęcia. Przynajmniej tam , gdzie w pobliżu będzie jakieś miejsce do parkowania. 
Plan na dziś wykonany; zakupy zrobione , pranie wyprasowane , serwetki wykrochmalone , obrus odplamiony , wyprany i wyprasowany. Na wielkanocny stół tym razem położę szary w białe grochy , kremową zastawę z szaro-bordową różyczką i żółte w białe groszki serwetki . Do tego jakiś niewielki żółty akcent dla ozdoby i tulipany oczywiście . W tym roku białe. Tak sobie wymyśliłam . Czy to zawsze stół musi być nakryty białym obrusem ? Przecież Wielkanoc   kojarzy się ze światłem , kolorami wiosny , nowym życiem , niech więc będzie kolorowo. 

2 komentarze:

  1. Oczywiście ze Wielkanoc powinna być kolorowa. Ja zawsze nakrywalam kolorowym obrusem. Dekoracje pokaż i te miejska też. Sympatyczna tradycja dekorowania miasta. Niech się przyjmie. Mówiłam że ze wszystkim zdazysz. Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zdążę jak zwykle , ale co się nadenerwuję to moje.

      Usuń