babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

10.04.2017 Sprawy babusine

Pracowe jak zwykle; czyli zakręcone i wszystkie na przedwczoraj. 
W domu nadal jestem w tyle z przygotowaniami i z każdym dniem bardziej mi piórka opadają . Nie będę się tym przejmować. Jutro zaplanowałam prasowanie wszystkiego co zalega mi szafie w tym i serwetek i obrusów , w środę zaczynam pichcenie przysmaków, pasztetu , fałszywego zająca i pieczenie mazurków i babeczek. Starszy wnusiu je uwielbia , zrobię mu frajdę . Zającowe upominki mam przygotowane, a jakieś gniazdka wyprodukuję tak na szybko. Pisanki i koszyczek przygotuję w sobotę rano , a reszta ... Nie ważna . W przygotowaniu wielkanocnego śniadania wyręczają mnie zresztą też obie synowe. Jedna przygotowuje szynki , druga galart i sernik. 
W niedzielę i tak jesteśmy zaproszeni do teściowej i Szwagroskiej na podwieczorek i na urodzinową kawę. Szwagroska 55 lat kończy 13 kwietnia. 
Dziś kolejna rocznica katastrofy w Smoleńsku. Słuchać się nie da już tego gadania . Dali by w końcu tym zmarłym cieszyć się spokojem wiecznym, ale nie ; zachowują się jak cmentarne hieny ; te ekshumacje , teorie spiskowe i wątpliwe eksperymenty na puszkach po piwie  ... To się kwalifikuje pod jakąś jednostkę chorobową w psychiatrii.  Nie tylko u nas zdarzają sie katastrofy , a na drogach co dziennie ginie po kilku - kilkunastu ludzi i jakoś nikt święta zmarłych co  miesiąc z tego powodu nie urządza. Swoją drogą , ciekawe ile te ich "zabawy " kosztują podatników. 
    I może trochę świątecznego nastroju wniosę ???

2 komentarze:

  1. Strasznie deprymujace sa takie obchody na okraglo. A Święta się odbędą I jak zwykle dasz radę. A potem będzie już maj i coraz bliżej urlopu. Odpoczynek zasłużony. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie wskazany , bo czuję już "w kościach " to nieustające tempo.Odbuziolowuje.

      Usuń