babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 4 marca 2017

4.03.2017 Kijowo -

spacerowo ! Miło było . Słonko przygrzało , o 15.00 w słońcu termometr pokazał 30 stopni na plusie. Nie , nie , nie pomyliłam się . Było mniej ,ale marcowe słońce nagrzało termometr do takiej temperatury . No to się ruszyłam na przechadzkę z kijami . Po zimowej przerwie nie zbyt daleko ,w sumie może ze dwa kilometry . A poza tym za ciepło się ubrałam . Zgrzałam się po 200 m w zimowej kurtce. Wróciłam mokrusieńka . Przyjemnie się maszerowało przy pięknej pogodzie. 
Tak poza tym to zwykłe sobotnie robótki. Zakupy , ogarnięcie chatki , jedzonko, przepierki itd. 
No i prawie zrealizowałam jeden z punktów zaplanowanych na przednówek ; segregator na wnusine rysunki prawie gotowy. Jest błękitno - biały w drzewka , ptasie butki i motylki. Właśnie schnie . Jutro od rana go dokończę . Polakieruję i może dodam mu jakieś wykończenia . 
 Jutro kolejna imprezka rodzinna , połączone imieniny syna , urodziny synowej i dzień kobiet. Nie jest to moje ulubione święto , ale postanowiliśmy ,że poświętujemy przy okazji, skoro babcie to święto honorują.  Teściowa i Szwagroska dostały po kwiatku już dziś , bo akurat wpadlismy na siebie w lidlu i widziały ,że kupujemy te kwiatki . A dokładniej to kompozycje ze storczykiem w roli głównej w szklanej kulce. Teściowa zresztą się nie wybiera . Nie daje już rady wejść na drugie piętro.  Po tym jutrzejszym święcie przerwa do Wielkanocy w imprezowaniu , a po Wielkanocy , kolejna impreza ; 80-te urodziny mojej matki. Zgadałyśmy się z synowymi i stanęło na tym ,że zaprosimy babcię do restauracji na obiad i tort urodzinowy.

4 komentarze:

  1. Sezon wiosenny i Ty rozpoczelas. Miłego świętowania dzisiaj. I miło spędzonego wieczoru. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że starczy mi czasu na takie przechadzki mimo licznych ostatnio zajęć.

      Usuń
  2. Jak zwykle miło i rodzinnie. A w mojej rodzinie w PL kłótnie, rodzina sie od ostatnich wyborów podzieliła na dwa obozy. Wojny toczą, dzien dobry sobie nie mówią. Koszmarek. Ja tez przestałam sie z niektórymi zgadzać niestety i pewnych zachowań tolerować... A kiedyś tak mi sie marzyła zgodna i zgrana rodzina. Coz. Moje zdrowie ważniejsze. Fajnego sportu i fajnych imprez dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko w Twojej rodzinie takie akcje ; nowa ekipa ma to do siebie ,że niszczy wszystko do czego się dotknie. Nawet rodziny udało im się skłócić . Miłego wieczoru!

      Usuń