babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 1 marca 2017

1.03.2017 Są jeszcze na tym świecie prawdziwi ludzie przez duże L

Dziś takiego spotkałam . Nadal atmosfera wrze ( jak się tydzień zaczął tak pewnie się i skończy ) więc lekko wkurzona chodzę. Z tego wkurzenia zagapiłam się i zostawiłam kasę na bankomacie. Nie tak wiele , 300zł . Poszłam do kiosku w kuflandzie kupic małżonkowi papierosy . Otwieram portfel a tu kasy nie ma , sprawdzam wszystkie kieszonki i nic . Nie ma.  Zapłaciłam za papierosy i lecę z powrotem do bankomatu . Kasy nie ma. Wściekłam się na siebie jak nie wiem co . No , bo 3 stówki na ulicy nie leżą , jak by na to nie spojrzeć. Przewracam dalej w tym moim portfelu , ale skoro ich tam nie włożyłam to nie ma. Kartę włożyłam na swoje miejsce. Idę do samochodu i klnę na siebie niczym szewc, wsiadłam i ruszyłam z parkingu . A tu przed autem staje jakiś gość i macha rękami . Zatrzymałam sie i uchyliłam okno a gość pyta : pani była w bankomacie ? Byłam mówię . Ale kasy pani nie wzięła, 3 stówy były ... i wyciąga z kieszeni. Zauważyłem , że pani zostawiła pieniądze więc wziąłem i tak czekam aż pani wyjdzie . I oddał mi kasę . Podziękowałam mu serdecznie i odpaliłam 10% znaleźnego. Należało mu się, choć wcale nie oczekiwał nagrody. 
    A poza tym , wreszcie jest , oczekiwana przeze mnie środa popielcowa a to oznacza,że wiosna już bardzo , bardzo blisko. Trawnik przed blokiem zaczyna się delikatnie zielenić.  No i jak na środę popielcową przystało pyry z gzikiem na obiadek . 
No i pora na zmiany na blogu , może jeszcze nie na wiosenny klimat , ale zimowy zdecydowanie czas porzucić .

3 komentarze:

  1. Tak takie zdarzenia przywracają wiarę w ludzi. Bardzo to optymistyczne. Przeczytałam wczoraj ale wolę komentować z telefonu bo z niego wchodzę bez problemu. Z laptopa mam problem
    Muszę zmieniać przeglądarkę. U nikogo mi bloggera nie otwiera. Już kombinowalam jak mogłam i komentarz przesyła a on się nie ukazuje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zainstalować chrom - też musiałam , żeby się na swój własny blog dostać. Miłego wieczoru

      Usuń
    2. Właśnie mam chrome. To musi być coś innego. Ale ogarniam .*

      Usuń