babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 2 marca 2017

2.03.2017 Sprawy babusine

Dobrze mi się dziś pracowało. Dużo zrobiłam . Do 11.00 ogarnęłam mnóstwo pomniejszych spraw , potem pojechałam do księgowej i na przegląd techniczny auta . Strasznie przechlapałam. Od pół roku jeździłam bez ważnych badań technicznych . Totalnie mi to wyleciało z głowy. Dopiero jak ubezpieczyłam auto i wkładałam nową polisę do dowodu zauważyłam ,że nie mam badań.  A potem zrobiłam jeszcze dwie wyceny . No półtora , bo drugiej nie skończyłam. Czyli dzień z pożytkiem . 
Dziergam ozdoby z myślą o świętach. Na razie kwiatki do stroików do świec i może stworzę jakieś wianki jako zawieszki . Króliczynka zamieniła się w królika , bo moja wnusia lubi moje kartony z robótkami i się dobrała do kartouu , w którym je przechowywałam. No i oczywiście wpadła w zachwyt . Na koniec stwierdziła , że ona jednego chce i akurat nie króliczynkę . Wybrała takiego grubaska w tęczowych spodenkach. No to musiałam króliczynce zdjąć sukienkę i założyć spodenki , bo jak znam wnusiów to oni muszą mieć króliczych chłopaków. Tak sobie dziubię wieczorami i wymyślam różne drobiazgi , bo wciąż robię z głowy. Już wiem jak mogę dorabiać na emeryturze ; będę robić włóczkowe zabawki i sprzedawać w necie . W przerwach pomiędzy pracą a robótkowaniem czytam też książkę , po którą taki kawał jeździłam . Fabularyzowany dokument , kontynuację "Żelaznych Dam"  pod tytułem "Damy ze Skazą". O żonach i matkach polskich królów z dynastii Piastów.  
Lista spraw na przednówek :
- zrobić dla wnusi segregator na rysunki - bardzo jej się spodobał mój , który zrobiłam sobie do instrukcji obsługi i przymawia mi się już od jakiegoś czasu 
-uszyć poduszki - koty dla wnucząt oczywiście 
-zacząć porządki po japońsku ; a taaak , nabieram już ducha bojowego 
- umyć okna po zimie , ale z tym jeszcze z 2 tygodnie poczekam
-pojechać na działkę po gałązki jabłoni- przypomniałam sobie jak w dzieciństwie produkowało się kwitnące gałązki
-inne ................................................................. co mi strzeli do głowy

2 komentarze:

  1. Lista imponująca. Pomysł na dorabianie do emerytury super. Gałązki przybliża wiosnę czyli ogólnie pomyślnie. I oby tak było . Buziaki już piątkowe.

    OdpowiedzUsuń