babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 11 marca 2017

11.03.2017 Wiosna , wiosenny wieje wiatr

Wiosennie od rana . W drodze po świeże bułeczki zauważyłam przebiśniegi i całkiem spore pączki na drzewach . Nawet im fotki zrobiłam . Przedpołudnie jak to w soboty ; domowe tematy , a że się uwinęłam to wykroiłam sobie materiały na koty i ptaszki . Jutro zacznę szyć ( no, chyba,że mi coś innego do głowy wpadnie) . Drugi raz powiał wiosenny wietrzyk po południu. Pojechaliśmy na budowę - no właściwie to już nie jest budowa i zabraliśmy się za prace ogródkowe. Wygrabiłam liście z przyszłych skalniaków , spulchniłam ziemię koło iglaczków , a mój małżonek pociął korę . Podsypaliśmy potem tę korę pod iglaki. Ładnych kilka godzin pracy na świeżym powietrzu. Na koniec wyszorowałam łazienkę i kuchnię a mężuś zrobił porządki w pomieszczeniach . Dojechał potem jeszcze starszy synalek , poskręcał krzesła do serwisu, a ja umyłam podłogi. Poszło szybko . Po części wyręczyła mnie wnusia. Bardzo jej się spodobał obrotowy mop. Napracowaliśmy się , nie powiem ,że nie ale jestem zadowolona , bo przynajmniej można spokojnie gości od odbiorów technicznych wpuścić. 
Wiosenne fotki wrzucę jutro . Mam jeszcze coś nie coś do zrobienia w domu więc muszę na dziś kończyć . 

4 komentarze:

  1. To juz calkiem zagospodarowaliscie sie. Tylko patrzec jak strzeli szampan na otwarcie. Wiosna dodaję energii. Też to czuję. Jutro nowy tydzień. Niech będzie udany ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Myślę ,że będzie udany , w piątek spłynęły dwa nowe , duże zlecenia a chłopaki właśnie kończą też większą inwestycję więc są perspektywy.

      Usuń
  2. Słońca było dzisiaj naprawdę dużo! I skowronki coraz częściej wyśpiewują. Na migdałku i forsycji też niezłe pąki! Tylko patrzeć wiosny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was tyle przyrody dookoła, że nie trudno zauważyć zmiany . Forsycję muszę podkraść z parkingu koło biura , lubię jak mi coś kwitnie w domu.

      Usuń