babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 21 lutego 2017

21.02.2017 I znów kilka spraw babusinych

Pisałam ,że nie lubię przednówka ? Pisałam i to nie raz i znów piszę i za rok i do końca świata i o jeden dzień dłużej. No nie lubię tej pory roku i tyle. Źle na mnie wpływa i odbiera energię. A ta szaro - burość dookoła dołuje.  Czekam środy popielcowej bo ten dzień już mi się wiosennie kojarzy i jakoś ta bliżej niż dalej do ciepełka i kolorów. Kolor zielony to jest to , czego mi najbardziej brakuje na przednówku. W mojej zaprzyjaźnionej pasmanterii chyba mają tak samo , bo już wczoraj zauważyłam nową wystawę , w wesołych zielono - żółtych kolorach a Ola - kwiaciarka , mająca sklep w bliskim sąsiedztwie mojego biura udekorowała cyprysiki przed wejściem żółto - biało-zielonymi ozdobami. Póki co wiosny za bardzo nie widać . Niby ciepło ale deszczowo i szaro. 
Takiego zadania babciowego to ja jeszcze nie miałam. Wnusia zażyczyła sobie ,żebym uszyła jej kołczan do strzał. Wyrosła już z "Krainy Lodu " i innych księżniczek i różowych wróżek . Na jutrzejszy szkolny balik przebiera się za Meridę Waleczną (też postać bajkowa ale już nie tak słodka jak Elsa i Anna ) . Łuk i strzały ma i trenuje strzelanie w garażu lub na działce. Zafascynowało ją to zajęcie od czasu naszych wspólnych wyjazdów na średniowieczne festyny. Na zabawie strzelać oczywiście  nie będzie , ale łuk i kołczan ze strzałami dla postaci Meridy są atrybutem niezbędnym. No i co ja biedna babcia miałam począć ... Pogłówkowałam chwilę , poszperałam w moich przepaścistych szafach , wygrzebałam jakieś resztki materiału obiciowego , zasiadłam do maszyny i uszyłam . Jak wnusia przyjedzie odebrać, to dopasuję tylko długość szelki , żeby jej kołczan nie spadał z pleców. 
Tak poza tym zaczęłam dziergać wiosenne  stroiki do świec i inne ozdoby . Zobaczymy co mi z tego wyjdzie . 


4 komentarze:

  1. Babcia wzór! Jakby wiecej takich babć było to świat byłby lepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Tylko nie wiem czy babcie mają jakieś wpływy na kształt świata .

      Usuń
  2. Tak wyobraźnia babci ma pole do popisu. Karnawał to przecież naskarady. W Italii szaleństwo z przebieraniem od noworodków po wiekowe persone. U mnie już wiosennie i na żółto.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne takie przebieranki. Szkoda, że u nas nie ma tego zwyczaju, przebierają się zwykle maluchy.

      Usuń