babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 25 stycznia 2017

25.01.2017 Parę babusinych spraw i sprawek

Oj bolało  dzisiaj ; musiałam zapłacić vat i to ogromny ; najwyższa kwota jaką przyszło mi zapłacić za ubiegły rok; zwłaszcza, że ta kasa na zmarnowanie pójdzie , bo politycy sobie nie żałują i zamiast wydawać racjonalnie , szastają nie swoją kasą na prawo i lewo. 
Kupiłam sobie w lidlu książkę ( tak , w lidlu i proszę się nie śmiać - czasem mają jakieś ciekawe pozycje za małe pieniądze ) pt. "Hygge -Klucz do Szczęścia " , niby o duńskim sposobie na bycie szczęśliwym . A ponieważ miałam chwilę wolną po południu , to poczytałam . No i trochę jestem zawiedziona ; nic czego nie robiłoby się na co dzień i same rzeczy proste i oczywiste . Ale może właśnie na tym to polega ; zaakceptowaniu codzienności i sprawianiu sobie przyjemności ( no , może z wyłączeniem objadania się słodyczami, bo to grozi powiększeniem gabarytów) . Tak czy inaczej mam gotowy prezent dla Szwagroskiej na najbliższą okazję , ona zaczytuje się w takich poradnikach. 
Wypychacz do moich królików kupiłam , mogę kontynuować produkcję . 
Pizza na imieninową kolację zaakceptowana . Przy okazji : Lucia jeśli się tu kręcisz , podpowiedz jakie wino do pizzy popijają Włosi ? Zawsze mam z tym problem czy podać białe czy czerwone . Tak poza tym na podwieczorek podam pączki i piankę z galaretką . 
Pozostaje jeszcze wymyślić oprawę stołu. 
Łamie mnie w kościach i zaczyna drapać w gardle. Muszę się do niedzieli nieco podkurować. 


4 komentarze:

  1. Właśnie wpadłam. zapytałam osobistego. No więc z tą pizzą to jest tak. Obecnie Włosi preferują piwo. Ale o ile ktoś jak my nie przepada za piwem to pije się wino białe. Buziaki i zaraz weź aspirynę. Ja tak wybroniłam się z tegorocznych paskudności. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zapytasz wujka Gugała to dokładnie odpowie, jakie wino do jakiej pizzy. Ale generalnie preferuje się biale lub lekkie czerwone.

      Usuń
    2. Dzięki Lucia ! Zapamiętam . Z dobraniem wina do innych potraw nie mam problemu a z pizzą mi nigdy nie pasowało.

      Usuń
  2. Jakieś chocki - klocki mi się dzieją ; wpis dla Luci wyszedl pod wpisem Fusilli ... Czary , albo spisek. Fusilla , Tobie też dziękuję za info .

    OdpowiedzUsuń