babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 stycznia 2017

22.01.2017 Drogie Babcie i Dziadkowie

najlepszego dla Was, nieustającej miłości Waszych Wnucząt! 
My dziś świętowaliśmy przy niedzielnym obiadku i poobiedniej kawie . Nie zbyt długo , około 16.00 młodzież się rozjechała , bo wiadomo ; babć i dziadków w rodzinie więcej ; wszyscy muszą trochę poświętować ...

A poza tym , to nie będę się za bardzo dziś rozpisywać , wrzucę tylko obiecane zimowe fotki . O wyrozumiałość jednak proszę , bo fotograf to ze mnie nie będzie. Pierwsze dwa , to widoki z mojego okna , pozostałe to już part za moim biurem .


















4 komentarze:

  1. U nas już odwilż w pełni!
    Kochani Dziadkowie! I dla Was wszystkiego naj, naj,najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Focie robiłam dzień przed odwilżą, u nas też już śniegu nędzne resztki zostały . Dzięki za życzenia

      Usuń
  2. Miałam piękny zimowy spacer. Dziękuję. I ten bałwan. U mnie zima też ale w wersji horroru. . Za życzenia dziękuję, jako babcia jedynego dorosłego wnuka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwan stał za naszym biurowym blokiem .Niestety jak tylko się trochę ociepliło , to mu głowa odpadła ;"temu bałwanu"

    OdpowiedzUsuń