babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 17 listopada 2016

17.11.2016 Herezja stulecia

Tytuł miał być inny , ale po tym co usłyszałam w tv nie mogę napisać nic innego. Wypowiedział się prezes wszystkich prezesów ; winą za spowolnienie gospodarki obarczył przedsiębiorców , którzy według niego nie chcą inwestować , bo czekają na powrót starej ekipy rządzącej i starych czasów i przez to spadło PKB. Gdybym nie wiedziała ,że mówi to mały , żywiący się nienawiścią do wszystkiego czego nie zna i nie rozumie człowieczek musiałabym czuć się obrażona  . Teraz mogę się najwyżej pośmiać. Ale w gruncie rzeczy to śmieszne nie jest , już raczej żałosne. Tylko co o przedsiębiorczości może wiedzieć , ktoś , kto nigdy nie prowadził własnej firmy , ba nie ma nawet konta w banku ani prawa jazdy i z komputerem słabo sobie radzi... Prawda jest taka,ze żaden przedsiębiorca nie kieruje się względami politycznymi planując inwestycje . Jedynym kryterium jest perspektywa zysku i bezpieczeństwo inwestycji . W praktyce stabilna sytuacja na rynkach , stabilna koniunktura , kursy walut i podatki .
   W pracy znów się gotuje i to ostro. Taki klimat , kiedyś minie .
Sandacze kupiłam. Trzy pokaźne sztuki ponad 4kg.  Dużo ale nawet jeśli nie zjemy wszystkich w wigilię to będę miała na parę obiadów później. Robota z oprawianiem wredna jak mało która , ale mam. Trochę mi się nie podobały , bo są wielkie ale sprzedawca radził mi kupić od razu , bo o sandacze w tym roku trudno . Fakt , innych ryb miał mnóstwo , a tych raptem 7 sztuk . No to kupiłam. Po powrocie z pracy oprawiłam , pokroiłam na dzwonka i włożyłam do zamrażarki. Najgorsze mam więc z głowy. Mogę się zająć skrzatami . Dziś co prawda nie miałam czasu przez te ryby i wizytę kuzynki . Pogadałyśmy trochę więcej niż godzinkę i tak mi zleciało . 
Jutrzejsze popołudnie spędzimy na seminarium biznesowym połączonym z dodatkowymi atrakcjami. Ano zobaczymy . 

2 komentarze:

  1. W jedynej słusznej partii obecnie, to chyba na wyścigi starają się coraz większe głupoty gadać! No i nie wiadomo, czy oni sami tak z siebie, czy ktoś im do kawy coś nasypał. Bo takiego bajdurzenia, to świat nie słyszał !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio gdzieś czytałam ,że to się nazywa post-prawda . Może , ale to jednak prawda : nawet geniusz ma swoje granice tylko głupota jest bezgraniczna

      Usuń