babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 14 listopada 2016

14.11.2016 Sprawy babusine

Dobre się skończyło , trzeba było wrócić do pracy. Praca jak  praca , pierwszy dzień jakoś minął , bez sensacji i niefartów, ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca , tydzień dopiero się zaczął.
Po pracy pojechaliśmy do lidla , liczyłam na zabawki, przynajmniej taka była zapowiedź , ale może chodziło o inny dzień ? Nie było nic . Na ozdobach , na które ostrzyłam sobie ząbki się zawiodłam; okazały się ogromne . a myślałam ,że pomaluję i ustawię na wigilijnym stole ,ale 30cm saneczki albo choinka to zdecydowanie przesada. Odpuściłam. 
W domu też nic specjalnego. Mężuś pojechał do klienta i na budowę , spotkać się z serwisantem od pieca w celu przeglądu gwarancyjnego a ja pobawiłam się skrzyneczką świąteczną . Prawie gotowa , jeszcze tylko nałożę na nią lakier. Po przedyskutowaniu sprawy z mężusiem doszliśmy do wniosku , że ciąg dalszy renowacji będziemy robić w sobotę , przy dziennym świetle  .Może i dobrze , bo ta praca wymaga precyzji jeśli ma dać efekty jakie sobie wymarzyłam. 
 Odwiedziła nas starsza młodzież z wnusią . Synalek wymienił mi wycieraczki w aucie ,a potem zajął się laptopem , który zostawiła u nas sąsiadka pracująca u jednego z naszych klientów. Nie zrobił , jakaś poważniejsza awaria wyszła w praniu. Wnusia odrabiała lekcje a potem czytała. Na razie jeszcze nie zbyt wprawnie , żeby czytać płynnie musi kilka razy czytankę przeczytać , no ale ma jeszcze czas ,żeby się tego dobrze nauczyć . 
Miasto dziś tonie we mgle. Rano było mroźno i słonecznie ale potem z każdą godziną pogoda się zmieniała a mgły gęstniały . Lubię mgłę ; świat zanurzony w białym tumanie wygląda jakoś tak magicznie. 

2 komentarze:

  1. Lubie, jak z Twoich wpisów dobiega do mnie i normalności i pogoda w kraju. Nawet te mgły. Coraz bardziej tęsknie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób co możesz,żeby święta spędzić w kraju , po tych przejściach Wam się należy trochę oderwania od kłopotów. Miłego wieczoru.

      Usuń