babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 7 lipca 2016

7.07.2016 Sprawy babusine codzienne

W pracy , właściwie jak zwykle . Zleceń coraz więcej , terminy już na wrzesień planuję . A poczta pantoflowa działa i to jest najlepsza wersja reklamy . Sława nas wyprzedza . 
Na budowie chwilowy przestój, trzeba kupić futryny i drzwi , wstawić a potem można doklejać cokoliki nad podłogą . Po drzwi pojedziemy w sobotę . 
Po południu pojechaliśmy na budowę wymierzyć wnęki drzwiowe . Przy okazji powyrywałam trochę zielska przy płocie , ale to robota na dłużej . W sobotę zabierzemy się tam z wnusią i podziałamy . Wnusia się pobawi a my popracujemy. 
Rano byłam na targu . Czego dziś tam nie było ? Kupiłam owoce i warzywa , bo w tym celu tam poszłam. Drogie wszystko w tym roku . Czarne jagody nigdy tanie nie były , ale inne owoce i warzywa podrożały . 
W Kraju szczyt NATO , a nasz NE po nocach nam procedująca , wygłupiła się po raz kolejny . Na stadionie montują wystawę na temat katastrofy TU 154 . Świat już nie tylko się obśmieje ale zaryczy ze śmiechu .  Bo o innych głupich pomysłach już nawet nie wspomnę . 


4 komentarze:

  1. Nie jestem pewna, czy wszystko nadrobiłam! :-))))
    Też mi się ostatnio zdarzyło, że przy straganie kobiałkę truskawek zostawiłam. na szczęście następnym razem dostałam w zamian czereśnie, bo truskawki juz "wyszły"! Zakręcona jestem przerabianiem owoców przeróżnych. Jedno goni drugie, a tu jeszcze warzywa zielone się pchają! :-))))
    Na polityke to już patrzec nie można, całe szczeście, że duch w narodzie nie ginie, to z memów mozna sie posmiac.
    Mam nadzieję, że zapodasz, kiedy otworzycie podwoje nowego lokum!
    Pozdrawiam Pracusie ! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że się pochwalę , ale to chyba dopiero jesienią , bo na razie wciąż w budowie

      Usuń
  2. Nadrabiam wpisy zawsze od końce. Widzę, że wszystko jest dobrze. A o wygłupach naszych ekip rządzących szkoda pisać bo nerwy mi się napinają. w Italii tez owoce podrożały nie mówiąc o pomidorach. Szczyt sezonu a cena w okolicach 2 euro. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano dobrze i dziękować Bogu , bo nigdy nie wiadomo jak długo to potrwa, przy tej ekipie szczególnie

      Usuń