babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 5 lipca 2016

5.07.2016 Niczym szczególnym się nie wyróżnił.

Ani w pracy ani w domu . Zaczęłam robić jeszcze jedną chustę . Tym razem dla wnusi . A co ! zażyczyła sobie , bo babcia ma więc ona też . Ok. czego się nie robi dla wnusi. Włóczek mam aż w nadmiarze. Wybrałam intensywnie różową . Zdążę zrobić zanim wyjedzie na wakacje , będzie miała na wieczorne spacery nad morzem. I poza tym nadal nie mam pomysłu jak zagospodarować resztę .
Dziś wnusia przyjedzie na nocleg i spedzi z nami jutrzejszy dzień - jak co miesiąc . Tym razem wcześniej , bo sezon urlopowy . Znaczy mam wakacje , bo dziecko ma niespożytą energię i będzie chciała się bawić . W ciągu dnia odprowadzę ją tylko do biblioteki na letnie zajęcia . W tym roku motywem przewodnim są podróże po Europie i świecie. W ubiegłym motywem były zamki i legendy. Podziwiam bibliotekarki , urządzają imprezę za imprezą i dla dzieci i dla dorosłych ( akurat teraz dni seniora) . 
A tak poza tym nic specjalnego ; kolejne dni lata uciekają . Na letnie lenistwo nie mamy co liczyć , bo to i pracy sporo i budowę trzeba kończyć . Płytki już są , jutro hydraulik podłączy nam sedes i umywalkę w łazience a pod koniec tygodnia będziemy zamawiać drzwi wewnętrzne. Płytki w kuchni już przyklejone - wyglądają niesamowicie i ... chyba postawię na swoim i szafki będą czarne , aż się prosi . I mam poparcie dziewczyn w tej kwestii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz