babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 czerwca 2016

26.06.2016 Wróciła moja ulubiona wersja lata !

Jak doooobrze ! Znaczy temperatura w okolicy 20 stopni. Tak lubię i o wiele lepiej przy takiej temperaturze funkcjonuję . 
Dzień zleciał szybko . Od rana trochę czytałam , trochę kręciłam się po domu , mężuś odsypiał tydzień pracy . W porze obiadowej zadzwonił starszy synalek ,że mamy na imieniny babci przyjść do domu z powodu przelotnych opadów. Fakt , pada dziś z przerwami choć jakoś tak mało wyraziście. Wczoraj wieczorem , w nocy i rano szalały burze. No to pojechaliśmy do domu. Nawet było przyjemnie , pogadaliśmy , podjedliśmy trochę , jak to na imieninach . Zleciały trzy godziny z haczykiem. W drodze powrotnej  wstąpiliśmy do naszej miejscowej  galerii. Poszliśmy do kawiarenki na capucino i deserek owocowo-jogurtowy . Za chwilę zjawiła się tam młodsza młodzież z młodszym wnukiem . Starszy pojechał z wnuczką . Umówili się ,że przyjadą po niego wieczorem . Młodzież wybrał się na zakupy spożywcze i chcieli się pokręcić po wyprzedażach. Zostawili nam na chwile małego. Zabawny jest . Jak zobaczył,że mam w ręce mini-ciasteczko , które dokładają gratisowo do kawy zaczął się domagać jedzenia , cmokał głośno i próbował się podnieść z wózeczka. No to go dokarmiłam herbatniczkiem i kilkoma łyżeczkami musu brzoskwiniowego. Pewnie jadł by więcej , ale wrócili rodzice. Młodzi pojechali a my pokręciliśmy się jeszcze po sklepach . Kupiłam mężusiowi koszulę i krawat oczywiście . Z przeceny ; jakąś akcję z wyprzedażami robiły butiki . Co prawda tych szumnie głoszonych 70% nie zauważyłam , ale koszulka i krawat były przecenione o 50%. Czyli się opłaciło.
A tak poza tym spokojny , niedzielny wieczór. 


2 komentarze:

  1. 20 stopni to trochę zimno, jak dla mnie ale dziś przy prawie 40 to jakieś 30 by się przydało. Coś jednak chyba się zmieni. Rodzinnie miałaś. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ale trzeba się rodzinnie poudzielać póki człowiek "na chodzie"

      Usuń