babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 27 czerwca 2016

27.06.2016 Się porobiło ...

nie , nie u nas ale tak w ogóle w kraju i na świecie ... Tak zwany brexit stał się faktem. Europą zatrzęsło , konsekwencje odczują wszyscy - głównie ekonomiczne...A tak chołubiony przez NE
sojusznik właśnie opuszcza UE . Wyszedł im piękny samobój , bo należało trzymać z Niemcami - na tym sojuszu w obecnych realiach bardzo byśmy zyskali... Na obchodach 60 rocznicy Czerwca 56 nie będzie asysty wojska . Prezydentowi Poznania postawiono ultimatum ;  dostanie asystę pod warunkiem ,że  zostanie odczytany apel "poległych "w Smoleńsku . W tej sytuacji asysty odmówił. I  dobrze , bo co ma Czerwiec 56 do katastrofy lotniczej . A NE robi co im sie podoba , mimo protestów i cofa nas ... Nie to już nie jest cofanie , to jest zjazd po równi pochyłej  tyłem wprost do epoki PRL-u . Wszystkie błędy jakie można popełnić w polityce już popełniono a to nie koniec .
     
    A u nas , budowa zbliża się do wielkiego finału. Dziś układali ostatnie płytki na podłodze , wkleili lustro w łazience , a jutro wyfugują podlogę . Zostaną płytki na ścianie w kuchni jak dotrze zamówienie , zainstalowanie drzwi , malowanie i odbiór . Potem już tylko meblowanie . A to będzie wyzwanie . Znalezienie odpowiednich mebli . 

     Popołudnie domowe , przynajmniej dla mnie . Trochę ogarnęłam chatkę , wyprasowałam kilka koszul mężusia , trochę czytałam i obmyślam , co mam do zrobienia w najbliższe wolne soboty. Na razie nic nie wymyśliłam lepszego od porządków w biblioteczce . 
Po jutrze impreza sponsorów naszej drużyny siatkarskiej i podsumowanie sezonu . Męska rzecz , kobiety nie bywają na tych spotkaniach - mężuś pójdzie sam . No i nie musze go zawozić bo tym razem w hotelu , który się miesci na naszej ulicy. 

2 komentarze:

  1. Dobrze, jak czasem panowie sami wyjda z domu. ja lubie a co do polityki to " masakra" całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra w naszej polityce to dopiero dziś wyszła. Opisze

      Usuń