babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 4 listopada 2015

4.11.2015 Szron

a co za tym idzie skrobanie szyb w aucie .Jakoś się tym nie przejęłam . Oszroniony świat wygląda pięknie . A teraz wieczorem miasto i okolice spowiły mgły i to takie ,że widoczność jest prawie zerowa. Nie widać nawet oświetlonej budowy VW. 
Byliśmy z wizytą u naszych wnusiów. mały urósł przez te kilka dni i zrobił się taki gładki i różowy . Nie jest już pomarszczony jak wszystkie noworodki. I wciąż by jadł . Starszy braciszek nadl nie odstępuje go na krok. 
Jutro wybieramy się na spotkanie w sprawie pozyskiwania funduszy z UE. Nie robię sobie wielkich nadziei , już kilka razy do tego podchodziliśmy i nie wiele z tego wynikało . Programy albo nie dla naszej branży albo firmę mamy zbyt długo albo zbyt wysoko postawione poprzeczki. Zobaczymy .
Porażka jakaś z przesyłkami i realizacją zamówień . Co zamówienie to jakaś wpadka.
Słabo mi idzie czytanie książki .Mało mam czasu , szybko zasypiam ale książka robi się coraz ciekawsza. 
Źle się dzieje w polityce , ci co tak entuzjastycznie wybierali mową władzę zatęsknią jeszcze i to szybko za poprzednią . 
Przyszły moje kantówki na niby-kominek . Myślałam ,że to będzie mniejsze , ale zobaczymy jak wypadnie po poskładaniu.  Rodzinka dziwnie na mnie patrzyła jak mi kurier te kłody zładował i chyba wątpią w efekt końcowy , ale niech tam . Zobaczą jak mi się uda go zmajstrować i dopiero wtedy będzie im łyso.

4 komentarze:

  1. W ubiegłym roku miałam taką fazę na kominek , też chciałam sobie sama zbudować :) , ale mój mąż nie taki tolerancyjny i synek też się uśmiechał ironicznie , chyba bali się , że pomagać będą musieli :) Dałam za wygraną , ale kominek mam , kupiłam w markecie z prawdziwymi kamieniami , efekt całkiem , całkiem . Podziwiam Cię Haniu i K. też .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też mogłam sobie roboty zaoszczędzić i kupić elektryczny ale nie byłoby sensu go uruchamiać , bo w domu mamy i tak za gorąco.K też się dziwnie na mnie patrzy , ale nie protestuje , pomocy będę potrzebowała tylko żeby przyciąć na wymiar klocki . Resztę pokleję . Wrzucę fotki jak już będzie gotowy.

      Usuń
  2. Oszroniony świat wygada pięknie. Ale szczerze mówiąc mogę sobie to darować. Widziałam prawie całe życie. Teraz czas na świat słoneczny. Kominka jestem ciekawa. czy to będzie prawdziwy z przewodem kominowym" Bo też bym w Polsce chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie , nie mamy przewodów kominowych w bloku. Będzie portal i świece albo jakieś stylowe latarenki ze świecami w środku .Marzy mi się prawdziwy ale na razie nie mam takiej możliwości więc muszę się zadowolić namiastką.

      Usuń