babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 2 listopada 2015

2.11.2015 Sprawy babusine

Dzień znów pracowity. Skąd się ta robota bierze. W sumie to dobrze, że jest , bo może być różnie jak nowa ekipa zacznie po swojemu zamiatać. Plany dobrze nie wyglądają , zobaczymy co wylezie z worka w praktyce. 
W środę na budowę wchodzą tynkarze , a zaraz po nich goście od ogrzewania i tym sposobem etap pierwszy zbliża się do finału , ale tylko do wiosny . Na wiosnę ruszą prace wykończeniowe. 
    Zmówiliśmy się na sobotę z teściami młodszego na świętowanie narodzin drugiego wnusia. Dziadkowe znaczy. Z przyjemnością oderwię się od pracy na parę godzin. 
Zrobiłam dziś na kolację grzanki , takie staroświeckie , moczone w mleku i smażone na oleju ( no , wiem ,że nie dietetyczne , ale raz na 20 lat chyba nie zaszkodzi) , kiedyś je uwielbiałam . dziś jakoś specjalnie mi nie smakowały .Najwyraźniej zmienił mi się gust . Mężuś chwalił. W sumie coś innego. Nie robiłam ich wieki , z 20 lat albo więcej - ostatnio jak dzieciaki były małe.   
   Wciąż ciepło i słonecznie za oknem , ledwie Święto Zmarłych minęło a ja już sezon świąteczny zaczęłam. Zarzekałam się jak żaba deszczu,że na pewno w tym roku nic nie kupię do ozdoby , wszystko zrobię itd. ale jak zobaczyłam te ozdoby w kształcie lukrowanych pierniczków to oczywiście musiałam je kupić . Uzupełnią świąteczne stroiki . 

2 komentarze:

  1. I ja się zarzekam , że koniec z kupowaniem , mieszkanie ma swoją pojemność , ale to się nigdy nie udaje , chyba żeby po sklepach nie chodzić , ale to też się nie udaje .Chyba , żeby stare wyrzucać , ale szkoda i też się nie udaje :) Nowa władza już u nas zamiata , czarno to widzę . Naród wiedział lepiej , naród wybrał , strach się przyznać , że inna opcja mnie interesowała . Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo , nawet jak mnie duch bojowy nachodzi i zaczynam szafy przetrząsać to i tak nigdy zbyt dużo nie wyrzucę . Zwykle odkładam z powrotem i mówię sobie,ze się zastanowię czy tę czy inną rzeczskasowac.

      Usuń