babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 czerwca 2015

19.06.2015 A gadają o globalnym ociepleniu

- za oknem 11 stopni na plusie - cztery dni przed początkiem lata. Mnie to jednak nie martwi , jak pisałam wiele; razy upał mnie męczy a różnorodność pogodową bardzo lubię więc może być . Szkoda tylko letnich kreacji , które mogą światła dziennego nie zobaczyć.  
Ciężki dzień miałam dzisiaj . Gadanie o budowie i zamiast konkretnej roboty, jakieś ustalanie czegoś tam z kimś tam - takie wszystko i nic. Nie moja bajka ; po takich dniach jestem bardziej zmęczona niż po kilku godzinach intensywnej pracy. 
Popołudnie spędziłam na czytaniu książki. Skończyłam . Inna niż film , właściwie w filmie wykorzystano tylko jeden wątek a i to nie całkiem zgodnie z książką. Ta ostatnia jak napisałam wczoraj zbyt uładzona i cukierkowa . I wcale nie kończy się dobrze, ale jak w klasycznym melodramacie , śmiercią jednego z bohaterów. W sumie miło mi się czytało. Dziś jednak wracam do poczciwej Sagi o Ludziach Lodu. Odszukałam trzy kolejne tomy , które jakimś sposobem zaginęły i mogę kontynuować. Nie zamierzam dziś zaprzątać sobie głowy czymś innym. 
Jutro muszę iść do pracy , mężuś zresztą też - umówiliśmy się z budowlańcem i geodetą. Pewnie więcej będzie takich sobót. 

4 komentarze:

  1. Sagę Ludzi Lodu bardzo lubię :) mam w Chorzowie komplet. A braku slońca nie zazdroszczę choć i u mnie załamanie pogody dzisiaj. Burze się przetaczają i pada. serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce to u nas świeci ciągle, czasem nawet jak pada deszcz ( co podobno zarazę na stare panny zwiastuje ) ale jest chłodno mimo słońca , trochę też popadało . Moje miasto ma z tego powodu nawet slogan promocyjny, że niby " u nas jak w Hiszpanii , ciągle świeci słońce"

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tytuł "List w Butelce " - klika lat temu był film z Kevinem Costnerem o tym samym tytule.

      Usuń