babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 maja 2015

19.05.2015 "Dlatego bo..."

Bolą zęby ? Bolą ; mnie rozbolały . Słuchałam jakiejś gadki w tv i jeden z rozmówców używał tego "dlatego bo" co drugie zdanie .Zaraz mi się mój zmarły profesor polonista przypomniał i jego nauki. Inny z rozmówców co chwilę przerywał interlokutorom i redaktorowi prowadzącemu.  Nie potrafię się przyzwyczaić do tych nagminnie popełnianych błędów językowych i braku kultury w rozmowach. Dzień przy komputerze . Nie wstałam na dłużej niż pójście do toalety i zrobienie sobie kawy czy herbaty. Jutro nie lepiej się zapowiada , bo mam stos faktur do wypisania. A miałam sprawy w mieście załatwiać. jeśli nie zrobię tego jutro to już  w tym tygodniu nie zrobię , bo w czwartek targ , a to znaczy ,że miasto będzie nieprzejezdne a bank, poczta i sklepy zatłoczone więc nie będzie szans. 
No, ale rozliczyłam dużą inwestycję - jeszcze tylko kilka niewielkich poprawek opisowych i mogę fakturę wystawiać . Już się cieszę , bo to znaczy,że chłopaki premię dostaną konkretną. Z biura wyszliśmy około 17.30.  
Z tematów domowych się wywiązałam ; wyprasowałam wszystko co mi zalegało w szafie od soboty. Zrobiłam też drobne zakupy w Biedronce. Czyli nie jest źle . Wieczór spokojny . Słuchamy wiadomości , tych politycznych też , choć średnio co drugi news klniemy i zarzekamy się ,że dłużej tego słuchać nie można . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz