babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 maja 2015

21.05.2015 Wieczór komedii

się zapowiada , znaczy druga debata potencjalnych prezydentów.  Nie wiem czy mam ochotę tego słuchać , chociaż lubię politykę jako taką . 
Sprawy na jutro mam ogarnięte. Odebrać przesyłki przyjdą synowe , telefon sobie przekierowałam . Resztą zajmą się chłopaki . Damy radę . 
A my mamy jutro wyjazd , kawałek za Toruń ,na szkolenie . Zapowiada się pracowity dzień , ale przynajmniej nieco inny niż zwykle. W drodze powrotnej mam nadzieję wykręcić do Torunia , na jakieś łazikowanie po starówce, toruńskie pierniczki i może spotkamy się z przyjaciółmi, jeśli będą na miejscu i nie w pracy. Byłoby wspaniale. 
Marynarkę mężusiowi zamieniłam . Wyciągnęłam go do sklepu i przymierzył. Pasuje idealnie tym razem. Pozostaje mi wrzucić najpotrzebniejsze rzeczy do torby podróżnej  i możemy jechać. Musimy dość wcześnie, bo do 9.30 musimy być na miejscu. 
A poza tym , dziś znów deszczowo, chwilami nawet ulewnie . 



2 komentarze:

  1. Poczytałam co miałam w " zaległościach " u Ciebie. Dzień chłodny i deszczowy więc mam trochę luzu. :)
    Toruń bardzo lubię i pierniki też. Pewnie było sympatycznie . A co do debaty to się nie wypowiadam bo mnie zęby zaraz bolą . Buziaki

    OdpowiedzUsuń