babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 21 kwietnia 2012

21.04.2012 Czekamy na gości.

Zapowiedział się chrześniak mężusia z narzeczoną i zaproszeniem na ślub. Specjalnie się nie wysilałam. Domowego ciasta i tak nie zdążyłabym upiec , bo do 13.00 byłam w pracy , muszą wystarczyć "mini-murzynki " z Lidla i ciasteczka z PPS-ów. Jedno i drugie jest bardzo smaczne - wypraktykowałam. W Lidlu nabyłam też dwie pary łobuzerskich dżinsów w rozmiarze 104 i 98 i po komplecie koszulek polo w tych samych rozmiarach , niebiesko-różowe dla Heluni, zielono-niebieskie dla Krzysia . Za całe 100zł , 6 sztuk odzieży dziecięcej. Do tego bukiet tulipanów w klasycznym , czerwonym kolorze.
Tak poza tym matka zafundowała mi wczoraj wieczorem poprawkę . Dostała monit ze spółdzielni na kwotę 980 zł . Z ubiegłego roku miała zaległe 680 ale oczywiście zarzuciła mi,że nie zapłaciłam za marzec - z jej pieniędzy, które jej wydarłam ( tak to odebrałam) . Zapomniała,że nie zapłaciła też za styczeń i luty , a raczej wpłaciła raz 210 zł raz 181,50 i 25 za wodę , a powinna po 296 ,00 razem za każdy miesiąc stąd jej wyszły trzy stówy zaległości za ten rok.Oczywiście to moja wina, dała mi kasę a ja nie zapłaciłam. O tym ,że to są zaległości ze stycznia i lutego nawet słuchać nie chciała i wmawiała mi ,że ma popłacone. Co ona myśli,że ja jestem głupia i w dodatku na sklerozę cierpię czy co ? Znów mnie wkurzyła, aż czułam jak mi ciśnienie leci w górę . Jak tak dalej pójdzie, to będę musiała poprosić zaprzyjaźnionego medyka o prochy na obniżenie ciśnienia. 
***************************************
No i po gościach. Zaproszenie nam wręczyli, wypiliśmy wspólnie kawkę  i młodzież poleciała dalej rozdawać zaproszenia. 
Za oknem piękne wiosenne ciepełko . 

2 komentarze:

  1. HANIU!
    Spokojnie! Nie nakręcaj się. Sama wiesz, że z Twoją Mamą to już raczej nic się nie zmieni. Jedyna rada, to gromadzić kwitki, że jest tak, jak mówisz, a nie jej wydumanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem , dlatego szybko mi piórka opadły. Mam ważniejsze sprawy niż użeranie się z nią i jej urojeniami , ale pilnować muszę, bo się źle to wszystko skończy.

    OdpowiedzUsuń