babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 17 kwietnia 2012

17.04.2012 No to sprawa przesądzona

Płyta i piekarnik będą.. Wpadliśmy do sklepu dla idiotów ( z całym szacunkiem dla osób niepełnosprawnych umysłowo) pooglądać . Mężusiowi się spodobały te same co mnie , obiecał wsparcie . Ok. zamawiam i zlecam poprawkę w projekcie. 
Jutro zebranie wspólnoty mieszkaniowej. Nie będę wojować , już mi się nie chce, choć byłoby o co , bo klatki nadal nikt nie myje , a powinni ci co nie płacą na utrzymanie czystości.. Garaże są źle zrobione  i sąsiad donosi na pozostałych. Jak pomyślę ,że mam się użerać z jedną taką idiotką ( dawno stwierdziliśmy,ze powinna mieć na imię głupota ) i kopniętym sąsiadem - donosicielem , to po prostu diabli mnie biorą. A poza tym mam prawie 2 tysiące nadpłaty więc odpuszczę.    
Zginął nam dalmierz laserowy. Przeszukaliśmy biuro, dom i samochody i nie ma. wciągnął , zapadł się pod ziemię albo rozpłynął w powietrzu. Nie ma i już. Tak myślę ,że albo zostawili na jakiejś robocie i nie pamiętają , albo ktoś ukradł. Jeśli sie nie znajdzie to odlot na kilkaset złotych..
napisałam kolejny fragment do rodzinnych ksiąg. Wciąż znajdujemy nowe materiały i kolejne tomy powstają. Szybko mi tym razem poszło. 

1 komentarz:

  1. Jakie to szczęście mieć jednak normalnych sąsiadów, tak jak u mnie! :-))))

    OdpowiedzUsuń