babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 19 kwietnia 2012

19.04.2012 Sprawy babusine

Nareszcie cieplej. . Jutro nawet ma być 19 stopni. Dobrze, bo na kurtki już patrzeć nie mogę. 
Wesoło było na wczorajszym zebraniu. Sąsiedzi sobie do dzioba skoczyli, a poszło o to,że garaże kosztowały za dużo i za długo trwała ich budowa. Śmiech na  sali. Załatwienie wszystkich zezwoleń i papierologii zajęło 7 miesięcy a ofertę wzięto najtańszą. Sąsiad pokazał na piśmie. Już widzę najnowszy pomysł ; budowę ogrodzenia na posesji i wykładaniu podwórka trylinką. Jak wspomniałam, że przed tym układaniem trylinki należy wykopać rów i ułożyć rurę 100- kę ,żeby mieć przygotowane podłoże to im kopary  do podłogi opadły. Baby zamilkły a jeden z facetów zdołał wydukać " a po co?' , a jak powiedziałam ,że choćby po to ,żeby móc doprowadzić prąd do garaży albo w przyszłości jeżdżącą bramę zrobić , oświetlić podwórko , albo założyć kamery  to już całkiem ich zatkało. administrator temat podłapał i przyznał mi rację . Nawet rury im obiecałam - mam różnych odpadów i pozostałości po różnych robotach pół szopy. Ano zobaczymy. Potem jeszcze pyskówka się zrobiła  o parkowanie. Szkoda gadać. Durnych mamy sąsiadów i tyle. 


Kolejne kroki remontowe poczęte: zamówiony piekarnik i płyta , umówiony hydraulik, nadany temat układania płytek - jutro się dowiem jak z terminami. 


Kolejny fragment wspominek się dopisał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz