babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 27 sierpnia 2024

27.08.2024 Takie tam różności

 Ten miesiąc dosyć słaby , ale trudno się dziwić ; my byliśmy na urlopach , nasi klienci na jeszcze dłuższych , szło jak szło. Przed nami 4 najlepsze miesiące w roku - odrobimy. Nie będę się z tego powodu stresować.

Kluczy nie znalazłam , pewnie się przyjdzie udać po prośbie do Świętego , bo już pomysłów mi brakuje gdzie ja mogłam je schować . 

Od wczoraj mam lekki ubaw z aktualnej opozycji . Na sławnym kampusie młodzież sobie pośpiewała . Polatały w powietrzu gwiazdki w pakietach po osiem a to całe rycerstwo z pisu zaczęło wyć jak stado wilkołaków , jaki to skandal , zamach na opozycję i inne plagi . Kłapią paszczą na wszystkie strony i boki,  petycje piszą i listy do sponsorów kampusu i nie wiem co jeszcze . Święte oburzenie te zakute łby rozsadza. No śmiech na sali ... Jakoś nie zauważyłam ,żeby takim świętym oburzeniem pałali jak jakaś banda narodowców portrety eurodeputowanych wieszała na szubienicach albo jak policja biła dziewczyny na pokojowej manifestacji , albo jak ich prezes (pożal się Boże) wyzywał człowieka od putinowskich szmat. I to już śmieszne nie jest . To jest żałosne. 

W domu dalej rządzą słoiki . Dziś zapasteryzowałam to co powstało wczoraj , a jutro będę dalej pakować do słoików gruszki i paprykę . Miłego wieczoru !

4 komentarze:

  1. Może liczą , że przerwa wakacyjna odsunęła ich działalność w niebyt. Nic ich nie nauczy, bo bezmózgowie tam jest.
    Zaprawiaj. Gruszki i papryka niech rządzi. Wszystko z nich można wyczarować na zimowy stół
    I zapachnie latem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda , jak Pan Bóg mózgi rozdzielał to stali w kolejce po arogancję . Na pewno zimą oszczędzę na warzywach , a to już konkretny plus.

      Usuń
  2. Kluczy szukaj w kieszeniach tego ubrania co mialas na sobie w piatek i sobote. Swiety antoni sle pozdrowienia :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat miałam takie , które nie ma kieszeni i jestem pewna ( a przynajmniej byłam do soboty rano) , że włożyłam do torebki w przegródkę z innymi kluczami czyli jak zwykle. I w tym cały zonk.

      Usuń