babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 26 sierpnia 2024

26.08.2024 Słoiki rządzą

 Jeśli nie siedzimy na działce , to nieustająco pakuję coś do słoików. Dziś papryka i gruszki. Lubię robić przetwory , naprawdę mam z tego mnóstwo frajdy , ale nieodmiennie prześladuje mnie pytanie kto to wszystko zje . Bo my dwoje to raczej rady nie damy. A może jednak. W każdym razie nic się u mnie nie marnuje. 

Z innych spraw to sama na siebie jestem wściekła. Posiałam gdzieś klucze od matki mieszkania . W piątek wychodziłam od niej i zamykałam drzwi , jak zwykle , w sobotę zniknęły . Kamień w wodę . Szukałam i szukałam i nigdzie nie ma . Opcje są dwie ; albo mi wypadły jak wsiadałam do auta , albo spadły gdzieś w samochodzie . Jest kilka zakamarków, Ewentualnie mogłam je gdzieś odruchowo wrzucić z "czymś"- papierami, torbą do zakupów, czymś takim. Jak nie znajdę w tym tygodniu to będę musiała jej podkraść i dorobić albo może zechce mi pożyczyć na godzinę , ale to się może nie udać. Jakieś wariactwo, Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło , ani z moimi kluczami ani kluczykami do auta ,ani z portfelem. Raz pod blokiem wypadł mi telefon , ale sąsiadka zauważyła i odzyskałam po paru minutach. No szlag by to trafił , jak bym miała mało innych spraw na głowie to jeszcze to... 

Dzień zdecydowanie krótszy ale upał nie odpuszcza.

2 komentarze:

  1. Tylko święty Antoni. A przetwory ... Taki czas. Zjecie. Pewna jestem. Uściski

    OdpowiedzUsuń